Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #1 Skrevet 6. september 2014 Din nærmeste familie ikke kom Bare hans familie? Eller fylle opp med gamle tanter f eks?? Anonymous poster hash: 920fd...b81
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #2 Skrevet 6. september 2014 Han har en veldig stor familie, jeg har en veldig liten familie. Kommer derfor til å ha en del av vennene mine der Anonymous poster hash: 32862...7e3
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #3 Skrevet 6. september 2014 Venner! Anonymous poster hash: 164c6...bbe
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #4 Skrevet 6. september 2014 De fleste vennene mine vil heller ikke komme Dumt Hi Anonymous poster hash: 920fd...b81
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #5 Skrevet 6. september 2014 De fleste vennene mine vil heller ikke komme Dumt Hi Anonymous poster hash: 920fd...b81 Hvorfor vil ikke vennene dine komme, da, HI? Jeg har ikke kontakt med familien min, så gifter jeg meg en dag så blir det uten min familie. Jeg kunne egentlig tenkt meg å ha et lite bryllup, eller kanskje også stikke av. Anonymous poster hash: 0af69...95f
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #6 Skrevet 6. september 2014 Hvorfor vil hverken familie eller venner komme? Da tror jeg at jeg hadde tatt det alene men bare meg og mannen:) Anonymous poster hash: 20296...336
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #7 Skrevet 7. september 2014 Jeg har heller ikke kontakt med familie og da blir alle sånne anledninger litt kleine (og triste). Hittil har jeg prøvd å veie opp med litt fjernere familie (kusiner, onkel, tante,) og venner, Men det blir alltid litt kleint for det. Jeg blir gående rundt å lure på hva svigers tenker, hva andre tenker, og så blir det bare kleint og ubehagelig. Så har man svigerfamilien på den ene siden og venner på den andre. De kommer godt over ens og prater jo sammen, men det er unektelig en litt klein match... Så framover vil hvertfall jeg heller gjøre ting mindre. Små dåpsfester, små bryllup, små alt. Det blir kanskje ikle kjempefeiringer, men da blir det hvertfall litt ekte glede, ikke bare påklistret glede. Og det er jo mye hyggeligere Så dere kan jo tenke på å ha et lite bryllup bare dere to og forlovere og hans aller nærmeste. Eller bare dere to og forlovere, eller til og med bare dere to. Dere kan ha det på cruise, i strandkanten, i en liten romantisk kirke i Roma eller hvor dere vil det er bare dere som bestemmer Anonymous poster hash: 16779...9de
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #8 Skrevet 7. september 2014 Hvorfor vil ikke verken venner eller familie komme??? Så trist..... Anonymous poster hash: a42ca...b84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå