Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #1 Skrevet 6. september 2014 Har en baby på 7 mnd som verken sitter, krabber eller åler. Burde jeg likevel senke den eller kan jeg vente litt? Anonymous poster hash: 902bf...c06
Bustetroll Skrevet 6. september 2014 #2 Skrevet 6. september 2014 Tror aldri jeg har hatt den hevet.. Skaffet ikke sprinkelseng før hun var 6 mnd. Før det sov hun i vogn'bagen. Og byttet til sprinkelseng så fort hun reiste seg opp etter ting.. Det var ved 6 mnd.Jeg tror ikke jeg hadde turt å ha en 7 mnd gammel baby i høyeste posisjon.. Hva er grunnen til å ikke ha den lavt?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #3 Skrevet 6. september 2014 5 mnd. Da tørte vi ikke mer. Helt uten forvarsel stod hun oppreist i sengen sin (hadde aldri reist seg før), men da var hun nærmere 7 mnd. Hun krabbet eller satt ikke, ikke ålte seg heller. Så mor fikk helt sjokk da hun skulle hente ungen, og ungen sto oppreist med et stort glis om munnen! Glad vi senket senga, ja. Anonymous poster hash: dba45...09e
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #4 Skrevet 6. september 2014 Husker ikke helt hvor gammel han var, ca 6mnd tror jeg, han hadde iallefall krabba farlig nær kanten da jeg kom inn på rommet. Han kunne å krabbe på gulvet, men hadde aldri gjort noe bøll i senga. Anonymous poster hash: 2469d...040
Nettie+jentungen Skrevet 6. september 2014 #5 Skrevet 6. september 2014 Vi senket dem tidlig, husker ikke når, men det var vel før hun var 6 mnd. Jeg var redd for at hun plutselig en dag skulle reise seg i senga.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #6 Skrevet 6. september 2014 Ca 6 mnd. Han kom seg heller ingen vei da, men var redd han plutselig skulle gjøre det. Anonymous poster hash: 51e5c...775
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #7 Skrevet 7. september 2014 Babyen kan fint reise seg opp i en sprinkelseng selv om den ikke kan gjøre det andre du nevner - det er veldig forskjellig når de knekker de ulike kodene og ikke alltid slik at det er en logisk progresjon i rekkefølgen av hva de klarer når. Jeg kom inn på soverommet hvor babyen var på vei til å vippe over senga (med hodet ut/ned), ble helt satt ut og kjemperedd! Senka senga umiddelbart, han var fem mnd. Èn gang vil være den første, ikke ta noen sjanser!!! Anonymous poster hash: e4537...29f
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #8 Skrevet 7. september 2014 Oi, jeg hadde tatt den ned i dag. Kjipt å oppdage at babyen har lært noe nytt ved at den detter ut av sengen.. Øverste hakket er kun for de første ukene/månedene. Så fort babyen begynner å snu og vri på seg bør den ned. Anonymous poster hash: 69f1a...60b
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #9 Skrevet 7. september 2014 Ca 6 mnd. Senket den når han begynte å vise interesse for å sette seg opp. Anonymous poster hash: c73b7...8b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå