Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #1 Skrevet 6. september 2014 Jeg har kjøpt et lite hus i sommer til meg og mine små på fem åg ti år. Vi er helt forelsket i huset!:-) hagen er helt eventyrlig, med kjøkkenhage, masse sauder, klatreplanter, roser osv.. + vi har et ganske fint drivhus og et par isolerte boder.. Nå i år har vi ikke fått gjort så mye med det da vi har vært travle med innflytting.. jeg har ikke utpreget grønne hender men det frister veldig å engasjere meg i dette med drivhuset.. jeg ser for meg tomat, agurk, sukkererter, gulrøtter, jordbær osv.. er det noen som har gode tips? Når må jeg begynne å tenke på forarbeid og HVA og HVORDAN gjør jeg? :-):-) Anonymous poster hash: 2e32e...1b4
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #2 Skrevet 6. september 2014 Det er veldig kjekt med drivhus. Google litt så finner du en del drivhus-forum, der er det masse gode tips:) Om du skal plante frø må du begynne i mars, om du kjøper ferdige planter kan du vente til det blir litt mer vår. Vil kanskje annbefalle ferdige planter om det er først gangen og heller utvikle det etter som du lærer mer. Her ble det både tomat, agurk, salat og chilli i år, ingen ting er som å hente maten i egen hage. Masse lykke til, Anonymous poster hash: 5ee8e...349
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå