Gå til innhold

Kjenner du en blitzer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller finnes de ikke lengere? Husker de var skummle når jeg var liten..

 

Anonymous poster hash: 1d9ee...da4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blitzer? Var ikke det sånn 1980?



Anonymous poster hash: af69e...d87
Skrevet

Jeg hang mye på bitz da jeg var ungdom. Hadde lilla dreads, 5 piercinger i annsiktet og sær klesstil. Trivdes veldig godt på huset, både på dagtid og kvelden. Men anså aldri meg selv som "blitzer". Det var en hedersbetegnelse som jeg aldri følte meg "god nok" for.

 

I dag bor jeg i hus utenfor Oslo, mann og barn og vanvittig gjennomsnittlig både i klesveien og livet ellers ;)

 

Anonymous poster hash: 4551d...24f

Skrevet

Jeg hang mye på bitz da jeg var ungdom. Hadde lilla dreads, 5 piercinger i annsiktet og sær klesstil. Trivdes veldig godt på huset, både på dagtid og kvelden. Men anså aldri meg selv som "blitzer". Det var en hedersbetegnelse som jeg aldri følte meg "god nok" for.

 

I dag bor jeg i hus utenfor Oslo, mann og barn og vanvittig gjennomsnittlig både i klesveien og livet ellers ;)

 

Anonymous poster hash: 4551d...24f

Jeg er som deg :)

 

Anonymous poster hash: 4b454...436

Skrevet

Jeg vanka på blitz i mange år på 90-tallet, så jeg kan vel si ja til spørsmålet ditt.

 

Anonymous poster hash: a3848...7c1

Skrevet

Jeg gjorde det da jeg var ung.

 

Var der et par ganger, men vanket aldri der. Kjente folk som hadde det som "sitt annet hjem" den gangen.



Anonymous poster hash: 92310...11f
Skrevet

Sært at jeg kom på der helt ut av det blå! Men takk for at dere delte😊

 

Anonymous poster hash: 1d9ee...da4

Skrevet

Blitz-huset står der fremdeles, det. Går forbi der innimellom.

 

Jeg kommer fra en annen del av landet, syntes alltid de virket sinte og skumle, de blitz-folka.

Men det inntrykket kom jo fra media da jeg vokste opp.

 

Kjenner ikke noen i det miljøet.



Anonymous poster hash: 88252...bff
Skrevet

Jeg gikk på Katta på videregående, og der var der flere som var på Blitz. Ikke noe skummelt med dem, de fleste ble helt vanlige folk med lengre utdanninger

 

Anonymous poster hash: fcb79...a2b

Skrevet

Njæh. Jeg kjenner mange gamle blitzere, men ingen som er aktive der nå. Nærmeste jeg kommer er sønnen til ei venninne, som hang mye på Blitz i 15-16-årsalderen, men han er blitt temmelig streit og har runda tjue nå.



Anonymous poster hash: 43671...a00
Skrevet

Gikk i klasse med en blitzer på videregående. Hun var litt utfrika, men utrolig snill og hjertegod. I dag er hun helt "vanlig" i klesveien og lever et gjennomsnittlig liv. Men er fortsatt like snill og godhjertet

 

Anonymous poster hash: 50ed2...4a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...