Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #1 Skrevet 6. september 2014 Eller finnes de ikke lengere? Husker de var skummle når jeg var liten.. Anonymous poster hash: 1d9ee...da4
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #2 Skrevet 6. september 2014 Blitzer? Var ikke det sånn 1980? Anonymous poster hash: af69e...d87
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #3 Skrevet 6. september 2014 Jeg hang mye på bitz da jeg var ungdom. Hadde lilla dreads, 5 piercinger i annsiktet og sær klesstil. Trivdes veldig godt på huset, både på dagtid og kvelden. Men anså aldri meg selv som "blitzer". Det var en hedersbetegnelse som jeg aldri følte meg "god nok" for. I dag bor jeg i hus utenfor Oslo, mann og barn og vanvittig gjennomsnittlig både i klesveien og livet ellers Anonymous poster hash: 4551d...24f
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #4 Skrevet 6. september 2014 Sånne fredelige ungdommer som er så gode rollemodeller tenker du på? Sånne som dette? https://www.youtube.com/watch?v=4ca4AFNFmuQ#t=301 Venstre-nazier kalte vi dem der jeg kom fra. Anonymous poster hash: 39c8a...eca
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #5 Skrevet 6. september 2014 Jeg hang mye på bitz da jeg var ungdom. Hadde lilla dreads, 5 piercinger i annsiktet og sær klesstil. Trivdes veldig godt på huset, både på dagtid og kvelden. Men anså aldri meg selv som "blitzer". Det var en hedersbetegnelse som jeg aldri følte meg "god nok" for. I dag bor jeg i hus utenfor Oslo, mann og barn og vanvittig gjennomsnittlig både i klesveien og livet ellers Anonymous poster hash: 4551d...24f Jeg er som deg Anonymous poster hash: 4b454...436
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #6 Skrevet 6. september 2014 Jeg vanka på blitz i mange år på 90-tallet, så jeg kan vel si ja til spørsmålet ditt. Anonymous poster hash: a3848...7c1
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #7 Skrevet 6. september 2014 Jeg gjorde det da jeg var ung. Var der et par ganger, men vanket aldri der. Kjente folk som hadde det som "sitt annet hjem" den gangen. Anonymous poster hash: 92310...11f
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #8 Skrevet 6. september 2014 Sært at jeg kom på der helt ut av det blå! Men takk for at dere delte😊 Anonymous poster hash: 1d9ee...da4
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #9 Skrevet 6. september 2014 Blitz-huset står der fremdeles, det. Går forbi der innimellom. Jeg kommer fra en annen del av landet, syntes alltid de virket sinte og skumle, de blitz-folka. Men det inntrykket kom jo fra media da jeg vokste opp. Kjenner ikke noen i det miljøet. Anonymous poster hash: 88252...bff
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #10 Skrevet 6. september 2014 Jeg gikk på Katta på videregående, og der var der flere som var på Blitz. Ikke noe skummelt med dem, de fleste ble helt vanlige folk med lengre utdanninger Anonymous poster hash: fcb79...a2b
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #11 Skrevet 6. september 2014 Njæh. Jeg kjenner mange gamle blitzere, men ingen som er aktive der nå. Nærmeste jeg kommer er sønnen til ei venninne, som hang mye på Blitz i 15-16-årsalderen, men han er blitt temmelig streit og har runda tjue nå. Anonymous poster hash: 43671...a00
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #12 Skrevet 6. september 2014 Gikk i klasse med en blitzer på videregående. Hun var litt utfrika, men utrolig snill og hjertegod. I dag er hun helt "vanlig" i klesveien og lever et gjennomsnittlig liv. Men er fortsatt like snill og godhjertet Anonymous poster hash: 50ed2...4a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå