Gå til innhold

MELKEINTOLERANSE / MELKEALLERGI

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til utredning grunnet mistanke om melkeintoleranse hos baby på 1,5 mnd. Har i litt over en uke kuttet ut melkeprodukter og avføringen har normalisert seg noe og gått fra å være illeluktende grønnaktig med mye slim og noe blod i hver bleie, til å bli gul med vanlig lukt men fortsatt en del slim i den i tillegg til at det har vært littegranne blod i 1/(2) bleier per dag den siste uka....i dag har det vært litt mer blod igjen :-/

Noen som har opplevd at det er kommet litt mer blod igjen når blodmengden dtiver å minker og man har kuttet ut melk (i en uke)?

Håper på erfaringer fra noen som har barn som har/har hatt melkeintoleranse/melkeallergi. På forhånd tusen takk!

Anonymous poster hash: baffe...6f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min yngste hadde melkeallergi, men har aldri opplevd blod i bleien:/

Anonymous poster hash: 3b646...7c9

Skrevet

Vårt barn hadde aldri blod i bleia, men veldig løs avføring. Tok ca 1 måned etter melkekutt at vi merket bedring!

Anonymous poster hash: ee526...102

Skrevet

Min på 7 mnd har melkeallergi og testet positivt på blod i avføringen i flere mnd etter melkeslutt. Blir en betennelse i tarmen som tar tid å gro:)

Anonymous poster hash: ee1c0...800
Skrevet

Min på 7 mnd har melkeallergi og testet positivt på blod i avføringen i flere mnd etter melkeslutt. Blir en betennelse i tarmen som tar tid å gro:)

Anonymous poster hash: ee1c0...800

Var det synlig blod i bleia også? evt hvor lenge etter melkeslutt?

Var det mye slim i avføringen også?

Liker virkelig ikke at det er blod i bleia :-/

Hvordan ble deres utredet? Hvilke undersøkelser ble gjort?

-hi

Anonymous poster hash: baffe...6f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...