Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #1 Skrevet 6. september 2014 Skal til utredning grunnet mistanke om melkeintoleranse hos baby på 1,5 mnd. Har i litt over en uke kuttet ut melkeprodukter og avføringen har normalisert seg noe og gått fra å være illeluktende grønnaktig med mye slim og noe blod i hver bleie, til å bli gul med vanlig lukt men fortsatt en del slim i den i tillegg til at det har vært littegranne blod i 1/(2) bleier per dag den siste uka....i dag har det vært litt mer blod igjen :-/ Noen som har opplevd at det er kommet litt mer blod igjen når blodmengden dtiver å minker og man har kuttet ut melk (i en uke)? Håper på erfaringer fra noen som har barn som har/har hatt melkeintoleranse/melkeallergi. På forhånd tusen takk! Anonymous poster hash: baffe...6f2
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #2 Skrevet 6. september 2014 Min yngste hadde melkeallergi, men har aldri opplevd blod i bleien:/ Anonymous poster hash: 3b646...7c9
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #3 Skrevet 6. september 2014 Vårt barn hadde aldri blod i bleia, men veldig løs avføring. Tok ca 1 måned etter melkekutt at vi merket bedring! Anonymous poster hash: ee526...102
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #5 Skrevet 6. september 2014 Min på 7 mnd har melkeallergi og testet positivt på blod i avføringen i flere mnd etter melkeslutt. Blir en betennelse i tarmen som tar tid å gro:) Anonymous poster hash: ee1c0...800
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #6 Skrevet 6. september 2014 Min på 7 mnd har melkeallergi og testet positivt på blod i avføringen i flere mnd etter melkeslutt. Blir en betennelse i tarmen som tar tid å gro:) Anonymous poster hash: ee1c0...800 Var det synlig blod i bleia også? evt hvor lenge etter melkeslutt? Var det mye slim i avføringen også? Liker virkelig ikke at det er blod i bleia :-/ Hvordan ble deres utredet? Hvilke undersøkelser ble gjort? -hi Anonymous poster hash: baffe...6f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå