Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #1 Skrevet 6. september 2014 Skal i babyshower og alle tenkte å putte en pute under skjorta for å vær "sympati-gravid" med den kommende mor. Dette tenkte vi å gjøre kunn når hun kommer til selskapet og blir overrasket. Nå sier én at hun ikke vil bli med på dette. Må vi alle droppe det? Er 15stk. Blir det rart at én eller evnt to ikke har pute? Hvem skal ta hensyn til hvem her? Anonymous poster hash: f0541...75b
klishe89 Skrevet 6. september 2014 #2 Skrevet 6. september 2014 Hva f?! For en merkelig ting å gjøre...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #3 Skrevet 6. september 2014 For en utrolig rar ting å gjøre? Anonymous poster hash: 10e39...ab9
PrinsesseHengepupp Skrevet 6. september 2014 #4 Skrevet 6. september 2014 Really? Særeste, sykeste ideen jeg har lest her på en god stund.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #5 Skrevet 6. september 2014 Høres litt barnslig ut, så støtter hun som ikke vil. Normalt tenker jeg at en av 15 ikke har stemmerett, men her forstår jeg godt at hun ikke vil. Anonymous poster hash: 9370c...4a4
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #6 Skrevet 6. september 2014 Da kan vel de som vil gjøre det, gjøre det og de som ikke vil kan la være. Det er jo ikke en ting som enten alle eller ingen må gjøre. Anonymous poster hash: 030bb...e73
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #7 Skrevet 6. september 2014 Teiteste jeg hørt om! Jeg hadde lett droppet det. Den som ikke vil være med på barnslige ting bør tas hensyn til! De som vil drite seg ut kan gjøre det. Anonymous poster hash: e3f4b...386
Modesty Blaise. Skrevet 6. september 2014 #8 Skrevet 6. september 2014 På en så latterlig ting mener jeg at legger en ned veto, så dropper alle det.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #9 Skrevet 6. september 2014 Tåpelig ting å gjøre. Hadde ikke gjort det selv. Hvor gamle er dere? Anonymous poster hash: 89ba5...16b
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #10 Skrevet 6. september 2014 Ver litt lekne da! Til noen seriøse kjipinger da. Hadde latt det være frivillig, om det er en som ikke vil så la den slippe og så har resten det morsomt med matchende mager Anonymous poster hash: 64cac...55e
Leirha Skrevet 6. september 2014 #11 Skrevet 6. september 2014 Dette er jo en typisk babyshower lek.Men hvis en ikke vil være med så blir det vel litt kleint?Ikke vet jeg.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #12 Skrevet 6. september 2014 Haha... For noen kjipinger her inne:p synes det er rare, barnslige ting en skikkelig god venninne gjeng SKAL gjøre jeg! Anonymous poster hash: 642de...3b5
Elsker livet Skrevet 6. september 2014 #13 Skrevet 6. september 2014 Syns det var en dårlig ide. Skal dere først være sympatigravid så drikk 4 liter vann, spis en hodekål eller 8 hveteboller slik at dere får gass i magen, ta på ullsokker og ett nr. for små sko, legg noen bruskorker i bhen, hold de på plass med en fuktig innlegg i ull. Ta en klype over nesebordene slik at dere må puste med munnen. Fyll en badeball med vann og ha i buksa. Ta på en altfor trang arbeidsdress som presser godt i skrittet når dere skal bøye dere og sette dere ned. Kle dere godt under dressen med fleecetøy slik at dere er varme, svette og rødsprengte. Ikke bruk deodorant fra morgenen av. Bruk skinnhansker slik at dere må jobbe litt for å knytte hendene. Så er dere klar for babyshower.
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. september 2014 #14 Skrevet 6. september 2014 Barnehagedekningen kniper i år ser jeg...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #15 Skrevet 6. september 2014 Hun som ikke vil gjøre det får la være, og se ut som den party-pooper hun er. Synes ikke ideen var genial, men teit å trekke seg ut når de andre vil. Er tross alt ikke noen prinsippsak dette er, bare selvhøytidelighet. Anonymous poster hash: 29ca1...426
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #16 Skrevet 6. september 2014 Får et latterlig ting å gjøre. Pinlig!!! Det der hadde jeg nektet om jeg var på showeren. Anonymous poster hash: 5baae...00f
soleia Skrevet 6. september 2014 #17 Skrevet 6. september 2014 Hvis ei ikkje vil, så får ho late vere, og late dei andre som synes det er ein god idé kan få fullføre.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. september 2014 #18 Skrevet 6. september 2014 Syns det var en dårlig ide. Skal dere først være sympatigravid så drikk 4 liter vann, spis en hodekål eller 8 hveteboller slik at dere får gass i magen, ta på ullsokker og ett nr. for små sko, legg noen bruskorker i bhen, hold de på plass med en fuktig innlegg i ull. Ta en klype over nesebordene slik at dere må puste med munnen. Fyll en badeball med vann og ha i buksa. Ta på en altfor trang arbeidsdress som presser godt i skrittet når dere skal bøye dere og sette dere ned. Kle dere godt under dressen med fleecetøy slik at dere er varme, svette og rødsprengte. Ikke bruk deodorant fra morgenen av. Bruk skinnhansker slik at dere må jobbe litt for å knytte hendene. Så er dere klar for babyshower. Hahahaha, ler meg forderva! Fantastisk!
Billle Skrevet 6. september 2014 #19 Skrevet 6. september 2014 Synes det virker mosomt! Er det 13-14 stk som skal gjøre det, kan di som ikke vil bare la vær og se teit ut. Hadde fått meg en god latter om mine venninner hadde gjort noe sånt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå