Gå til innhold

Fotballfrue var knall flink!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en utrolig stilig look og gjorde en fin dans! Sterke bein og flotte bevegelser! Kunne se hun hadde god selvtillit denne dansen..

Anonymous poster hash: 91c66...66e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes hun var veik, så flott ut men paso doblen hennes var ikke bra.

Anonymous poster hash: 7a742...87f

Skrevet

Har egentlig aldri tenkt så mye om henne, men så henne for første gang "live" i dag. Hun har ikke personlighet. Hun er bare monoton og merkelig

Anonymous poster hash: 67d81...973

Skrevet

Hun var ikke fornøyd med poengene sine iallefall. Skikkelig mimikkløs, både hun og Kai da de leste opp scoren deres. 

Anonymous poster hash: 0b294...be1
Skrevet

Nei, hun var like ræva med fotarbeidet som i vals. Midt på treet igjen. Hun greide å være feminin i rollen da, det var bra. :)

Anonymous poster hash: 496f8...71b

Skrevet

Hun var flink i attituden, men svak i beina. Virker som hun ikke har helt dansen i kroppen, hun teller liksom veldig "1 og 2, 3 og 4" mens hun danser istedenfor å badre flyte med. 

Anonymous poster hash: 6762e...1c5
Skrevet

Nei, de var ikke særlig fornøyd med poengene.. Jeg synes de var mye flinkere enn sist.. Synes faktisk dommerne er mer negativ mot henne, enn de andre.. Og litt ufortjent.. Får nesten ingen skryt..

Skrevet

Det heter "knallflink'.

Hvorfor virker det alltid som om det er de enklere i befolkningen som digger bloggere som dette? Vanlige folk har endelig innsett at folk som FF, Villa Paprika en tid tilbake, o.l.. bare driver fantasiblogger. Det virker slik, synes jeg. 

Anonymous poster hash: d00a7...a15
Skrevet

Ja jeg synes liksom hun "gjør en rekke innøvde bevegelser til musikk", men ikke "danser" på en måte.. Jeg hadde trodd hun skulle være en mye flinkere danser, trodde på forhånd hun skulle være en av de som gjorde det best denne sesongen. Men kanskje hun utvikler seg :)

Anonymous poster hash: 6630b...d66

Skrevet

Kine fikk jo bedre poengsum. Det sier egentlig det meste.

Håper han Kash går ut i dag, jeg ble skikkelig provosert over hvor likegyldig han er til å møte i rett tid på trening!! Der står proffe Marianne og vil vinne en konkurranse, og parteren driter i tiden hennes og leker med mobilen i tillegg. UT!

Skrevet

Hun virket ikke helt "med" i dansen synes jeg. Distansert og personlighetsløs. 

Men skal ikke påstå at jeg ville klart det noe bedre ;) Hadde sikkert vært stiv av skrekk. 

Skrevet

Ha ha, jeg må faktisk le av deg. Vi har veldig ulike oppfatninger av dette. Du konkluderer med at "enkle" folk er opptatt av bloggere fordi jeg skriver litt ros om damen, i stedet for å kritisere alt mulig angående henne. Jeg tenker at de som på død og liv bare må slenge dritt om henne, er usikre på seg selv og føler seg bedre av å rakke ned på henne, anonymt. Du er muligens slik i virkeligheten også? De fleste her inne skriver bare negativt om henne, det er faktisk utrolig hvordan folk er.

Og du som er så opptatt av at alle skal skrive helt korrekt her inne, bør selv unngå flere punktum etter hverandre!

Og ikke glem å smil, fortsatt god helg!

Det heter "knallflink'.

Hvorfor virker det alltid som om det er de enklere i befolkningen som digger bloggere som dette? Vanlige folk har endelig innsett at folk som FF, Villa Paprika en tid tilbake, o.l.. bare driver fantasiblogger. Det virker slik, synes jeg.

Anonymous poster hash: d00a7...a15

Skrevet

Linnea imponerte meg!! Hun var knallsterk i kroppen og kunne lurt meg, hun så ut som en danser i dansen!

Skrevet

Linnea imponerte meg!! Hun var knallsterk i kroppen og kunne lurt meg, hun så ut som en danser i dansen!

Helt enig :)

Skrevet

Kan nesten ikke tro at voksne mennesker ser på dette programmet.

Anonymous poster hash: 4304e...d14

Skrevet

Nei, du har så rett. Voksne mennesker bør bare se på nyheter og dokumentarer! Egentlig bør vel ikke voksne mennesker sitte inne på et anonymforum heller. Du burde gå inn på en nettavis i stedet. Ha det bra.

Skrevet

Hæ, hva i all verden mener du med det? Dette er jo et morsomt lørdagsporgram med dans, musikk og god stemning. Passer for både barn og voksene, men først og fremst er det rettet mot et voksent publikum. 

For en tåplig kommentar. Hva er det du ser på TV da?

Anonymous poster hash: 6762e...1c5

Skrevet

Nei, du har så rett. Voksne mennesker bør bare se på nyheter og dokumentarer! Egentlig bør vel ikke voksne mennesker sitte inne på et anonymforum heller. Du burde gå inn på en nettavis i stedet. Ha det bra.

Ja, enig. Skal tenke på det. Men seriøst, lar dere dere underholde av norske c kjendiser som danser?

Skrevet

Ja, enig. Skal tenke på det. Men seriøst, lar dere dere underholde av norske c kjendiser som danser?

Ja, lar meg underholde. Fengende musikk, flink programleder, stilige danser (av noen) og gøye antrekk. Enkel underholdning. Gjør meg ikke noe å gå glipp av et program, men helt greit å se på når det først er på tv. Heller det enn for eksempel dårlige filmer eller sit coms.

Skrevet

Kan nesten ikke tro at voksne mennesker ser på dette programmet. Anonymous poster hash: 4304e...d14

Ja, enig. Skal tenke på det. Men seriøst, lar dere dere underholde av norske c kjendiser som danser? Anonymous poster hash: 4304e...d14

Ja, lar meg underholde. Fengende musikk, flink programleder, stilige danser (av noen) og gøye antrekk. Enkel underholdning. Gjør meg ikke noe å gå glipp av et program, men helt greit å se på når det først er på tv. Heller det enn for eksempel dårlige filmer eller sit coms.

Jeg koser meg også med Skal vi danse. Enkel og hyggelig underholdning hvor ingen er slemme med hverandre :)

Jeg er så GLAD for at jeg ikke er så snobbete at jeg tror jeg er for god til tv-underholdning og lørdagspizza :)

Skrevet

Kan nesten ikke tro at voksne mennesker ser på dette programmet. Anonymous poster hash: 4304e...d14

Ja, enig. Skal tenke på det. Men seriøst, lar dere dere underholde av norske c kjendiser som danser? Anonymous poster hash: 4304e...d14
Jeg koser meg også med Skal vi danse. Enkel og hyggelig underholdning hvor ingen er slemme med hverandre :)

Jeg er så GLAD for at jeg ikke er så snobbete at jeg tror jeg er for god til tv-underholdning og lørdagspizza :)

Helt enig:-) Det er herlig å slappe av foran tv og spise pizza!

Hadde vært synd hvis hver lørdag skulle vært satt av til andebryst med tilbehør og politisk diskusjon, for det skal de voksne gjøre. Selv om det kan være fint det også. Ja takk, begge deler:-)

Skrevet

FYI: Forkortelser som "o.l." i slutten av en setting krever punktum grunnet forkortelsen i tillegg til vanligvis punktum.

Anonymous poster hash: 7bfd3...91d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...