Gå til innhold

kjolen til Fam!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er da altfor liten! Sitter veldig trangt bak på ryggen, uff!

 

Anonymous poster hash: 1f32d...5e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av en eller annen grunn er det umulig å lage vakre kjoler til frodige og flotte damer. Dårlig kostymejobb!

Skrevet

Rart at en designer ikke er mer nøye på sine egne plagg..

 

Kjolen til Katrine er helt nydelig!!!!

 

Anonymous poster hash: 07e5c...36c

Skrevet

Jeg syns hun ser helt fantastisk ut, så synd kjolen ble sånn.

Hi

 

Anonymous poster hash: 1f32d...5e8

Skrevet

Rart at en designer ikke er mer nøye på sine egne plagg..

Kjolen til Katrine er helt nydelig!!!! Anonymous poster hash: 07e5c...36c

Tror jammen ikke Fam selv har hatt mye å si her. Men med tanke på kjolen de kledde Kathrine Moholt i sist uke kan alle gjøre feil.

Skrevet

 

Rart at en designer ikke er mer nøye på sine egne plagg..

Kjolen til Katrine er helt nydelig!!!! Anonymous poster hash: 07e5c...36c

Tror jammen ikke Fam selv har hatt mye å si her. Men med tanke på kjolen de kledde Kathrine Moholt i sist uke kan alle gjøre feil.

Nei ikke på design, men riktig størrelse er jo ikke mye forlangt, de har jo syersker der.

 

Anonymous poster hash: 07e5c...36c

Skrevet

synes hun kunne fått en dansepartner som er litt større en han pitte lille spirrevippen hun danser med og jeg... for eksempel han Geir..



Anonymous poster hash: 14f90...ec6
Skrevet

 

Rart at en designer ikke er mer nøye på sine egne plagg..

Kjolen til Katrine er helt nydelig!!!! Anonymous poster hash: 07e5c...36c

Tror jammen ikke Fam selv har hatt mye å si her. Men med tanke på kjolen de kledde Kathrine Moholt i sist uke kan alle gjøre feil.

 

Var det noe galt med kjolen til Kathrine sist uke? Jeg likte den jeg.

Men kjolen til Fam var vel liten, det har ikke noe med smak å gjøre, den var enkelt og greit for liten.

Skrevet

 

 

Rart at en designer ikke er mer nøye på sine egne plagg..

Kjolen til Katrine er helt nydelig!!!! Anonymous poster hash: 07e5c...36c

 

Tror jammen ikke Fam selv har hatt mye å si her. Men med tanke på kjolen de kledde Kathrine Moholt i sist uke kan alle gjøre feil.

Var det noe galt med kjolen til Kathrine sist uke? Jeg likte den jeg.

Men kjolen til Fam var vel liten, det har ikke noe med smak å gjøre, den var enkelt og greit for liten.

Kjolen var fin den, men den ga henne ti kilo og ti år ekstra etter min mening..

Skrevet

Ja hun kunne jo fått en skikkelig mann :) Ikke en kvist.



Anonymous poster hash: cc7b8...056

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...