Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #1 Skrevet 6. september 2014 Den er da altfor liten! Sitter veldig trangt bak på ryggen, uff! Anonymous poster hash: 1f32d...5e8
Optatium Skrevet 6. september 2014 #2 Skrevet 6. september 2014 Av en eller annen grunn er det umulig å lage vakre kjoler til frodige og flotte damer. Dårlig kostymejobb!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #3 Skrevet 6. september 2014 Rart at en designer ikke er mer nøye på sine egne plagg.. Kjolen til Katrine er helt nydelig!!!! Anonymous poster hash: 07e5c...36c
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #4 Skrevet 6. september 2014 Jeg syns hun ser helt fantastisk ut, så synd kjolen ble sånn. Hi Anonymous poster hash: 1f32d...5e8
Optatium Skrevet 6. september 2014 #5 Skrevet 6. september 2014 Rart at en designer ikke er mer nøye på sine egne plagg.. Kjolen til Katrine er helt nydelig!!!! Anonymous poster hash: 07e5c...36c Tror jammen ikke Fam selv har hatt mye å si her. Men med tanke på kjolen de kledde Kathrine Moholt i sist uke kan alle gjøre feil.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #6 Skrevet 6. september 2014 Rart at en designer ikke er mer nøye på sine egne plagg.. Kjolen til Katrine er helt nydelig!!!! Anonymous poster hash: 07e5c...36c Tror jammen ikke Fam selv har hatt mye å si her. Men med tanke på kjolen de kledde Kathrine Moholt i sist uke kan alle gjøre feil. Nei ikke på design, men riktig størrelse er jo ikke mye forlangt, de har jo syersker der. Anonymous poster hash: 07e5c...36c
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #7 Skrevet 6. september 2014 synes hun kunne fått en dansepartner som er litt større en han pitte lille spirrevippen hun danser med og jeg... for eksempel han Geir.. Anonymous poster hash: 14f90...ec6
Leirha Skrevet 6. september 2014 #8 Skrevet 6. september 2014 Rart at en designer ikke er mer nøye på sine egne plagg.. Kjolen til Katrine er helt nydelig!!!! Anonymous poster hash: 07e5c...36c Tror jammen ikke Fam selv har hatt mye å si her. Men med tanke på kjolen de kledde Kathrine Moholt i sist uke kan alle gjøre feil. Var det noe galt med kjolen til Kathrine sist uke? Jeg likte den jeg. Men kjolen til Fam var vel liten, det har ikke noe med smak å gjøre, den var enkelt og greit for liten.
Optatium Skrevet 6. september 2014 #9 Skrevet 6. september 2014 Rart at en designer ikke er mer nøye på sine egne plagg.. Kjolen til Katrine er helt nydelig!!!! Anonymous poster hash: 07e5c...36c Tror jammen ikke Fam selv har hatt mye å si her. Men med tanke på kjolen de kledde Kathrine Moholt i sist uke kan alle gjøre feil. Var det noe galt med kjolen til Kathrine sist uke? Jeg likte den jeg.Men kjolen til Fam var vel liten, det har ikke noe med smak å gjøre, den var enkelt og greit for liten. Kjolen var fin den, men den ga henne ti kilo og ti år ekstra etter min mening..
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #10 Skrevet 6. september 2014 Ja hun kunne jo fått en skikkelig mann Ikke en kvist. Anonymous poster hash: cc7b8...056
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå