Gå til innhold

Gynekologisk undersøkelse - uke 6?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er meget sikker på at jeg har hatt en spontanabort de siste dagene, pga store blødninger. På mandag skal jeg til gynekolog, men lurer på hva de kan se der? Kan de fastslå om fosteret er dødt eller ei? Eller er det bare for å utelukke andre sykdommer/tilstander? Når og hvordan kan jeg evt. få et endelig svar på om det var en spontantabort? Noen som vet?



Anonymous poster hash: a8f4c...0e3
Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

De kan ta ultralyd vaginalt og finne ut om det er liv.

Gjest Antarctica
Skrevet

(Hadde også store blødninger tidlig i svangerskap da jeg gikk med nr 1, men det lyktes altså likevel)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...