me_87 Skrevet 6. september 2014 #26 Skrevet 6. september 2014 Hjemmelaget pizza har jeg spist med småen,å senare blir det sjokolade,chips og cola.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #27 Skrevet 6. september 2014 Har akkurat spist taco med hjemmelaget banan og sjokladeis til dessert. Nå har gutta (og pappa) stukket til skogs for å planlegge trehytte før vi nesten sikkert skal se på skal vi danse med popcorn, grillet mais, smågodt og brus. Anonymous poster hash: 11701...138
geitemarken Skrevet 6. september 2014 #28 Skrevet 6. september 2014 Vi har hatt grøt til middag. Nå skal minste lage smootie til oss. Etterpå skal vi se på Alvin og gjengen der minste skal spise godteri og jeg skal spise fun light Gele og en nutrilet sjokkis. Juhu! (ja det ble sagt med ironi)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #29 Skrevet 6. september 2014 10-åringen valgte middag i dag så det ble løvbiff, pommes frites og tomatsalat. Middag spiser vi klokken 17 så det er unnagjort. Til kveldskos har vi baderinger (potetgull), stratos og cola zero. Anonymous poster hash: cfae2...a4d
Marriet Skrevet 6. september 2014 #30 Skrevet 6. september 2014 I kveld blir det taco, nest minste har allerede spretta lørdagsgodtet sitt den gærningen! Jeg har en flaske cavai kjøleskapet og har så lyst så lyst, men mannen er på jobb så da blir det ikke, men crispo tør jeg da
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #31 Skrevet 6. september 2014 Ah, lakrisbåter hørtes godt ut Elsker lakris! Til middag spiste jeg kyllingsalat og til kveldsmiddag skal vi spise får i kål 2 middager? Middag og kveldsmiddag? Anonymous poster hash: 19be9...b60 Reagerte jeg også på Har lagt merke til det her inne tidligere også. Anonymous poster hash: 5789a...348 Hva med meg da, som etter din definisjon kommer til å spise 3 middager i dag? Omelett med grønn salat til, brokkoli og blomkålgrateng, og vi topper det med å spise helstekt kylling med masse snadder til om et par timer? Brokkoli og blomkålgrateng høres godt ut Vil du dele oppskrift? Her blir det spagetti og koteletter Cola og stratos til kvelden Anonymous poster hash: 2d260...1cc
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #32 Skrevet 6. september 2014 Av mat blir det grilla kylling med ris og bearnaise - Noe av det beste jeg kan få! Så blir det pringles, kvikklunsj-melkesjokolade (sånn stor plate), smågodt og tv/pc Omnom! Anonymous poster hash: df6fe...e6a
Gjest lillehi Skrevet 6. september 2014 #33 Skrevet 6. september 2014 Takket være et fantastisk medmenneske blir det pannekaker og kakao på oss idag😃👍💕
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #34 Skrevet 6. september 2014 GLEDER MEG MASSE TIL JEG FÅR EN STOR OG DEILIG TISS I MUNNEN MIN! Jippi! Anonymous poster hash: 375af...8fb
Ladybird2014 Skrevet 6. september 2014 #35 Skrevet 6. september 2014 (endret) Har akkurat spist taco med hjemmelaget banan og sjokladeis til dessert. Nå har gutta (og pappa) stukket til skogs for å planlegge trehytte før vi nesten sikkert skal se på skal vi danse med popcorn, grillet mais, smågodt og brus. Anonymous poster hash: 11701...138 Jeg leste hjemmelaget banan...Ikke verst å få til! Synes det høres helt fantastisk ut å være i din familie..Får vi komme? Her er jeg trøtt og gretten fordi besøket vekket babyen da de dro, og jeg hadde mest lyst å legge meg på sofaen mens mannen lagde middag..Nå styrer han med overtrøtt baby mens jeg lager middag og dibber.. Endret 6. september 2014 av Drømmeren85
Modesty Blaise. Skrevet 6. september 2014 #36 Skrevet 6. september 2014 Ah, lakrisbåter hørtes godt ut Elsker lakris! Til middag spiste jeg kyllingsalat og til kveldsmiddag skal vi spise får i kål 2 middager? Middag og kveldsmiddag? Anonymous poster hash: 19be9...b60 Reagerte jeg også på Har lagt merke til det her inne tidligere også. Anonymous poster hash: 5789a...348 Hva med meg da, som etter din definisjon kommer til å spise 3 middager i dag? Omelett med grønn salat til, brokkoli og blomkålgrateng, og vi topper det med å spise helstekt kylling med masse snadder til om et par timer? Brokkoli og blomkålgrateng høres godt ut Vil du dele oppskrift? Her blir det spagetti og koteletter Cola og stratos til kvelden Anonymous poster hash: 2d260...1cc Det er kjempegodt jeg lager den litt på "slump" men du kan få ca mål. 1 lite blomkålhode og en brokkoli kuttes i bunter og kokes til de begynner å bli møre. Hell av alt vannet, og pass på at du får bort mest mulig vann så de ikke blir ekle og vassne. Lag en standard hvit saus, og i tillegg har jeg oppi en god kladd Philadelphia ost, og salt, pepper og muskattnøtt. Ha brokkoli og blomkål i en ildfast form, hakk opp en kinesiskhvitløk og strø over. Ha over hvit saus, det skal ikke dekke det 100 %. Ha på ost over, jeg syns det er godt med en litt skarp ost for å få litt smak. La stå i ovnen på 225 til osten er smeltet og litt brun. Ca 25 min. Ferdig! Jeg putter også noen ganger rester av kjøtt oppi for å få litt mer mat. Røkt skinke eller bacon er supergodt oppi der.
Mamma_til_2 Skrevet 6. september 2014 #37 Skrevet 6. september 2014 Pulled pork pitabrød dressig og salat.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #38 Skrevet 6. september 2014 Har akkurat spist taco med hjemmelaget banan og sjokladeis til dessert. Nå har gutta (og pappa) stukket til skogs for å planlegge trehytte før vi nesten sikkert skal se på skal vi danse med popcorn, grillet mais, smågodt og brus. Anonymous poster hash: 11701...138 Jeg leste hjemmelaget banan...Ikke verst å få til! Synes det høres helt fantastisk ut å være i din familie..Får vi komme? Her er jeg trøtt og gretten fordi besøket vekket babyen da de dro, og jeg hadde mest lyst å legge meg på sofaen mens mannen lagde middag..Nå styrer han med overtrøtt baby mens jeg lager middag og dibber.. Tusen takk, det var et godt kompliment!! Selvfølgelig kan dere komme!! Hvis dere skynder dere så rekker dere popcornet😊 Anonymous poster hash: 11701...138
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #39 Skrevet 6. september 2014 Ah, lakrisbåter hørtes godt ut Elsker lakris! Til middag spiste jeg kyllingsalat og til kveldsmiddag skal vi spise får i kål 2 middager? Middag og kveldsmiddag? Anonymous poster hash: 19be9...b60 Reagerte jeg også på Har lagt merke til det her inne tidligere også. Anonymous poster hash: 5789a...348 Hva med meg da, som etter din definisjon kommer til å spise 3 middager i dag? Omelett med grønn salat til, brokkoli og blomkålgrateng, og vi topper det med å spise helstekt kylling med masse snadder til om et par timer? Brokkoli og blomkålgrateng høres godt ut Vil du dele oppskrift? Her blir det spagetti og koteletter Cola og stratos til kvelden Anonymous poster hash: 2d260...1cc Det er kjempegodt jeg lager den litt på "slump" men du kan få ca mål. 1 lite blomkålhode og en brokkoli kuttes i bunter og kokes til de begynner å bli møre. Hell av alt vannet, og pass på at du får bort mest mulig vann så de ikke blir ekle og vassne. Lag en standard hvit saus, og i tillegg har jeg oppi en god kladd Philadelphia ost, og salt, pepper og muskattnøtt. Ha brokkoli og blomkål i en ildfast form, hakk opp en kinesiskhvitløk og strø over. Ha over hvit saus, det skal ikke dekke det 100 %. Ha på ost over, jeg syns det er godt med en litt skarp ost for å få litt smak. La stå i ovnen på 225 til osten er smeltet og litt brun. Ca 25 min. Ferdig! Jeg putter også noen ganger rester av kjøtt oppi for å få litt mer mat. Røkt skinke eller bacon er supergodt oppi der. Nam, den skal definitvt testes. Tusen takk skal du ha Hva er kinesisk hvitløk, får jeg tak i det på noen av kjedebutikkene? Har desverre ingen utenlandske butikker her. Skarp ost på toppen. Har du et lite tips til hvilken type ost, til en stakkar som ikke er så bevandret utenfor gulosten Anonymous poster hash: 2d260...1cc
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #40 Skrevet 6. september 2014 Pulled pork, stekte poteter og coleslaw + vin/øl. Banan- og bringebærkake med vaniljesaus til dessert. Nå popcorn og godteri til kidsa. Anonymous poster hash: c6870...bbc
Modesty Blaise. Skrevet 6. september 2014 #41 Skrevet 6. september 2014 Ah, lakrisbåter hørtes godt ut Elsker lakris! Til middag spiste jeg kyllingsalat og til kveldsmiddag skal vi spise får i kål 2 middager? Middag og kveldsmiddag? Anonymous poster hash: 19be9...b60 Reagerte jeg også på Har lagt merke til det her inne tidligere også. Anonymous poster hash: 5789a...348 Hva med meg da, som etter din definisjon kommer til å spise 3 middager i dag? Omelett med grønn salat til, brokkoli og blomkålgrateng, og vi topper det med å spise helstekt kylling med masse snadder til om et par timer? Brokkoli og blomkålgrateng høres godt ut Vil du dele oppskrift? Her blir det spagetti og koteletter Cola og stratos til kvelden Anonymous poster hash: 2d260...1cc Det er kjempegodt jeg lager den litt på "slump" men du kan få ca mål.1 lite blomkålhode og en brokkoli kuttes i bunter og kokes til de begynner å bli møre. Hell av alt vannet, og pass på at du får bort mest mulig vann så de ikke blir ekle og vassne. Lag en standard hvit saus, og i tillegg har jeg oppi en god kladd Philadelphia ost, og salt, pepper og muskattnøtt. Ha brokkoli og blomkål i en ildfast form, hakk opp en kinesiskhvitløk og strø over. Ha over hvit saus, det skal ikke dekke det 100 %. Ha på ost over, jeg syns det er godt med en litt skarp ost for å få litt smak. La stå i ovnen på 225 til osten er smeltet og litt brun. Ca 25 min. Ferdig! Jeg putter også noen ganger rester av kjøtt oppi for å få litt mer mat. Røkt skinke eller bacon er supergodt oppi der. Nam, den skal definitvt testes. Tusen takk skal du ha Hva er kinesisk hvitløk, får jeg tak i det på noen av kjedebutikkene? Har desverre ingen utenlandske butikker her. Skarp ost på toppen. Har du et lite tips til hvilken type ost, til en stakkar som ikke er så bevandret utenfor gulosten Anonymous poster hash: 2d260...1cc Kinesiskhvitløk er de hele, som ikke er delt i fedd. Du får de over alt. Jeg er bare så lat at det tar kortere tid å skrelle de Du kan bruke vanlig hvitløk også. Jeg pleier å blande ridderost eller parmesan sammen med vanlig gulost. De fungerer veldig greit
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #42 Skrevet 6. september 2014 Kinesiskhvitløk er de hele, som ikke er delt i fedd. Du får de over alt. Jeg er bare så lat at det tar kortere tid å skrelle de Du kan bruke vanlig hvitløk også. Jeg pleier å blande ridderost eller parmesan sammen med vanlig gulost. De fungerer veldig greit Takk takk :) Anonymous poster hash: 2d260...1cc
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #43 Skrevet 6. september 2014 Akkurat spist kylling med pasta. Fikk lurt turtelduene ut av soverommet, og virker som de skal sitte i sofaen med oss i kveld så må nok finne frem litt snop. Potetgull vet jeg vi har, men litt usikkerr på resten. Satser på at det er noe i skapet, om ikke rekk nok noen ned på butikken, men det tviler jeg på atnoen gidder. To av ungene er ikke hjemme, og satser på at de ikke får kalde føtter og vil hjem. Har veldig lyst på ett glass vin, men glemmer vel det idag igjen tenker jeg... Anonymous poster hash: 4a895...6da
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #44 Skrevet 6. september 2014 Love brus <3 Anonymous poster hash: 189e1...2dc
3 i april Skrevet 6. september 2014 #45 Skrevet 6. september 2014 Jeg og mannen min skal kose oss med rødvin, popcorn og se komiprisen :-) Senere i kveld skal vi lage oss mexicansk sterk speltpizza, som drikke blir det corona med lime:-D God kveld til dere alle! Anonymous poster hash: 73eee...149 Ingen barn eller liten baby? Anonymous poster hash: 9892c...217 Å så ??? De blir vel neppe drita fulle av et glass med vin og en øl, fordelt over en hel kveld !
Leirha Skrevet 6. september 2014 #46 Skrevet 6. september 2014 Cottage cheese med jorbærsyltetøy og banan, ungdommen i huset stakk av med nutrilett sjokoladene...Sur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå