Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #1 Skrevet 6. september 2014 Jeg og mannen min skal kose oss med rødvin, popcorn og se komiprisen :-) Senere i kveld skal vi lage oss mexicansk sterk speltpizza, som drikke blir det corona med lime:-D God kveld til dere alle! Anonymous poster hash: 73eee...149
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #2 Skrevet 6. september 2014 Jeg og mannen min skal kose oss med rødvin, popcorn og se komiprisen :-) Senere i kveld skal vi lage oss mexicansk sterk speltpizza, som drikke blir det corona med lime:-D God kveld til dere alle! Anonymous poster hash: 73eee...149 Ingen barn eller liten baby? Anonymous poster hash: 9892c...217
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #3 Skrevet 6. september 2014 Her blir det nachos og "skal vi danse "på 7 åringen og meg. Anonymous poster hash: 5789a...348
☆☆☆ Skrevet 6. september 2014 #4 Skrevet 6. september 2014 Babyen fekk middagsglas, toåringen et ikkje (er sjuk, får i ho yoghurt og smoothieposar), eg og mannen finn oss eitt-eller-anna etter leggetid for ungane. Planen er uklar, men lakrisbåtar blir laurdagsgodt.
A_87 Skrevet 6. september 2014 #5 Skrevet 6. september 2014 Ah, lakrisbåter hørtes godt ut Elsker lakris! Til middag spiste jeg kyllingsalat og til kveldsmiddag skal vi spise får i kål
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #6 Skrevet 6. september 2014 Alene med 2 barn. Vi har nettopp spist taco. Minste er ute og leker og eldste bygger Lego på rommet sitt. I kveld blir det tegnefilm, godt og blandet og popcorn. Har også lovet at vi skal spille brettspillet jakten på diamanten. Når ungene er i seng skal jeg kose meg med en øl mens jeg skriver en skoleoppgave. Anonymous poster hash: be7d2...2f4
Småen100 Skrevet 6. september 2014 #7 Skrevet 6. september 2014 Meg og sambo skal kose oss med taco. Så skal jeg kose meg med farris, sjokolade og chips til skal vi danse. Sambo har alkoholfri øl for her er det termin i morgen og nå måååå han komme ut til oss snart!! :) Kanskje vår siste lørdagskveld før vi blir foreldre Hihi
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #8 Skrevet 6. september 2014 En liten øl, popcorn og sjokoladekake:) Og breaking bad:-) Anonymous poster hash: 6e897...379
A_87 Skrevet 6. september 2014 #9 Skrevet 6. september 2014 Meg og sambo skal kose oss med taco. Så skal jeg kose meg med farris, sjokolade og chips til skal vi danse. Sambo har alkoholfri øl for her er det termin i morgen og nå måååå han komme ut til oss snart!! :) Kanskje vår siste lørdagskveld før vi blir foreldre Hihi Så spennende med termin i morgen Masse lykke til Jeg har termin om 6 dager og er superspent!
*Yuna* Skrevet 6. september 2014 #10 Skrevet 6. september 2014 Helstekt svinefilet. Fylt med kremost og surret i serranoskinke. Stekt sopp og hjemmelaget potetmos til
Gjest Skrevet 6. september 2014 #12 Skrevet 6. september 2014 Hjemmelaget pizza, hvitvin, snacks og 2 kilo godteri fra Sverige Og nei.... jeg spiser ikke opp alt det godteriet. Skal tross alt videre ned i vekt.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #13 Skrevet 6. september 2014 Ah, lakrisbåter hørtes godt ut Elsker lakris! Til middag spiste jeg kyllingsalat og til kveldsmiddag skal vi spise får i kål 2 middager? Middag og kveldsmiddag? Anonymous poster hash: 19be9...b60
A_87 Skrevet 6. september 2014 #14 Skrevet 6. september 2014 Ah, lakrisbåter hørtes godt ut Elsker lakris! Til middag spiste jeg kyllingsalat og til kveldsmiddag skal vi spise får i kål 2 middager? Middag og kveldsmiddag? Anonymous poster hash: 19be9...b60 Ja, eller hva man enn kaller det Må ha to animalske måltider hver dag
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #15 Skrevet 6. september 2014 Ah, lakrisbåter hørtes godt ut Elsker lakris! Til middag spiste jeg kyllingsalat og til kveldsmiddag skal vi spise får i kål 2 middager? Middag og kveldsmiddag? Anonymous poster hash: 19be9...b60 Ja, eller hva man enn kaller det Må ha to animalske måltider hver dag Ja det er jeg helt enig i! Men jeg sier lunsj og middag 😃. Bare i Norge man må kalle lunsjen for middag fordi det er riktig mat og ikke brødskiver. Anonymous poster hash: 19be9...b60
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #16 Skrevet 6. september 2014 Ah, lakrisbåter hørtes godt ut Elsker lakris! Til middag spiste jeg kyllingsalat og til kveldsmiddag skal vi spise får i kål 2 middager? Middag og kveldsmiddag? Anonymous poster hash: 19be9...b60 Reagerte jeg også på😳 Har lagt merke til det her inne tidligere også. Anonymous poster hash: 5789a...348
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #17 Skrevet 6. september 2014 Lagde en gigantisk grønnsakssuppe med svineknoke til middag. Syns det er så godt at jeg kan kose meg med den utover kvelden. Har ellers litt nøtteblanding. Anonymous poster hash: 73288...089
*Miss Marple* Skrevet 6. september 2014 #18 Skrevet 6. september 2014 Take-away pizza og kanskje øl eller litt vin, chips og smågodt. Skal vi danse på tv og kanskje vi finner en god film. Fyr i ovnen og levende lys, alle barna hjemme og bare kos. Fine lørdagen❤️
Jenny251210 Skrevet 6. september 2014 #19 Skrevet 6. september 2014 Sushi og Chablis. Og French Fries
Hønemor30 Skrevet 6. september 2014 #20 Skrevet 6. september 2014 Hvitvin,reker og masse godt tilbehør. Og siden jeg er klin gææærn får sønnen både brus,sjokolade og ostepop i dag. Så skal vi se komiprisen. Fin kveld til dere alle!
Frøken Ubesluttsom Skrevet 6. september 2014 #21 Skrevet 6. september 2014 Pepperbiff, med potetbåter, grønnsaker og rosepeppersaus... Nam nam.... Elsker pepperbiff...
Modesty Blaise. Skrevet 6. september 2014 #22 Skrevet 6. september 2014 Ah, lakrisbåter hørtes godt ut Elsker lakris! Til middag spiste jeg kyllingsalat og til kveldsmiddag skal vi spise får i kål 2 middager? Middag og kveldsmiddag? Anonymous poster hash: 19be9...b60 Reagerte jeg også på😳 Har lagt merke til det her inne tidligere også. Anonymous poster hash: 5789a...348 Hva med meg da, som etter din definisjon kommer til å spise 3 middager i dag? Omelett med grønn salat til, brokkoli og blomkålgrateng, og vi topper det med å spise helstekt kylling med masse snadder til om et par timer?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #23 Skrevet 6. september 2014 Otrivin, paracet, cosylan og vitaminvann😷 Anonymous poster hash: da18d...1b1
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #24 Skrevet 6. september 2014 Skal finne oss en god restaurant i rhodos så får vi se hva kvelden bringer:-) Anonymous poster hash: 74982...f73
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #25 Skrevet 6. september 2014 Otrivin, paracet, cosylan og vitaminvann😷 Anonymous poster hash: da18d...1b1 Og astmamedisin, må ikke glemme den... *synes synd på seg selv dagen* Anonymous poster hash: da18d...1b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå