Gå til innhold

Hva har dere som lørdagskos i kveld ? :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min skal kose oss med rødvin, popcorn og se komiprisen :-) Senere i kveld skal vi lage oss mexicansk sterk speltpizza, som drikke blir det corona med lime:-D God kveld til dere alle!

Anonymous poster hash: 73eee...149

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og mannen min skal kose oss med rødvin, popcorn og se komiprisen :-) Senere i kveld skal vi lage oss mexicansk sterk speltpizza, som drikke blir det corona med lime:-D God kveld til dere alle!

Anonymous poster hash: 73eee...149

Ingen barn eller liten baby?

Anonymous poster hash: 9892c...217

Skrevet

Her blir det nachos og "skal vi danse "på 7 åringen og meg.

Anonymous poster hash: 5789a...348

Skrevet

Babyen fekk middagsglas, toåringen et ikkje (er sjuk, får i ho yoghurt og smoothieposar), eg og mannen finn oss eitt-eller-anna etter leggetid for ungane. Planen er uklar, men lakrisbåtar blir laurdagsgodt.

Skrevet

Ah, lakrisbåter hørtes godt ut :) Elsker lakris!

Til middag spiste jeg kyllingsalat og til kveldsmiddag skal vi spise får i kål :)

Skrevet

Alene med 2 barn. Vi har nettopp spist taco. Minste er ute og leker og eldste bygger Lego på rommet sitt.

I kveld blir det tegnefilm, godt og blandet og popcorn. Har også lovet at vi skal spille brettspillet jakten på diamanten.

Når ungene er i seng skal jeg kose meg med en øl mens jeg skriver en skoleoppgave.

Anonymous poster hash: be7d2...2f4

Skrevet

Meg og sambo skal kose oss med taco. Så skal jeg kose meg med farris, sjokolade og chips til skal vi danse. Sambo har alkoholfri øl for her er det termin i morgen og nå måååå han komme ut til oss snart!! :) :) Kanskje vår siste lørdagskveld før vi blir foreldre :) Hihi :)

Skrevet

En liten øl, popcorn og sjokoladekake:)

Og breaking bad:-)

Anonymous poster hash: 6e897...379

Skrevet

Meg og sambo skal kose oss med taco. Så skal jeg kose meg med farris, sjokolade og chips til skal vi danse. Sambo har alkoholfri øl for her er det termin i morgen og nå måååå han komme ut til oss snart!! :) :) Kanskje vår siste lørdagskveld før vi blir foreldre :) Hihi :)

Så spennende med termin i morgen :) Masse lykke til :) Jeg har termin om 6 dager og er superspent!

Skrevet

Helstekt svinefilet. Fylt med kremost og surret i serranoskinke. Stekt sopp og hjemmelaget potetmos til :)

Skrevet

Hjemmelaget pizza, hvitvin, snacks og 2 kilo godteri fra Sverige :D Og nei.... jeg spiser ikke opp alt det godteriet. Skal tross alt videre ned i vekt.

Skrevet

Til middag spiste jeg kyllingsalat og til kveldsmiddag skal vi spise får i kål :)

2 middager? Middag og kveldsmiddag?

Anonymous poster hash: 19be9...b60

Skrevet

Ja, eller hva man enn kaller det :) Må ha to animalske måltider hver dag :)

Skrevet

Ja, eller hva man enn kaller det :) Må ha to animalske måltider hver dag :)

Ja det er jeg helt enig i! Men jeg sier lunsj og middag 😃. Bare i Norge man må kalle lunsjen for middag fordi det er riktig mat og ikke brødskiver.

Skrevet

Reagerte jeg også på😳

Har lagt merke til det her inne tidligere også.

Skrevet

Lagde en gigantisk grønnsakssuppe med svineknoke til middag. Syns det er så godt at jeg kan kose meg med den utover kvelden. Har ellers litt nøtteblanding.

Anonymous poster hash: 73288...089

Skrevet

Take-away pizza og kanskje øl eller litt vin, chips og smågodt.

Skal vi danse på tv og kanskje vi finner en god film.

Fyr i ovnen og levende lys, alle barna hjemme og bare kos.

Fine lørdagen❤️

Skrevet

Hvitvin,reker og masse godt tilbehør. Og siden jeg er klin gææærn får sønnen både brus,sjokolade og ostepop i dag. Så skal vi se komiprisen. Fin kveld til dere alle!;)

Skrevet

Pepperbiff, med potetbåter, grønnsaker og rosepeppersaus...

Nam nam.... Elsker pepperbiff...

Skrevet

Reagerte jeg også på😳

Har lagt merke til det her inne tidligere også.

Hva med meg da, som etter din definisjon kommer til å spise 3 middager i dag? :D

Omelett med grønn salat til, brokkoli og blomkålgrateng, og vi topper det med å spise helstekt kylling med masse snadder til om et par timer?

Skrevet

Otrivin, paracet, cosylan og vitaminvann😷

Anonymous poster hash: da18d...1b1

Skrevet

Skal finne oss en god restaurant i rhodos så får vi se hva kvelden bringer:-)

Anonymous poster hash: 74982...f73

Skrevet

Otrivin, paracet, cosylan og vitaminvann😷

Og astmamedisin, må ikke glemme den...

*synes synd på seg selv dagen*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...