Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 6. september 2014 #1 Skrevet 6. september 2014 Jeg trenger en nye symaskin. Kjøpte en for noen år siden for en tusenlapp på Lefdal, en AEG maskin. Den var jo håpløs og funker ikke. Jeg er helt på hobbybasis med enkle ting, men kunne gjerne tenke meg å lære å sy litt mer. Type babyklær, lappetepper, sengetøy ol. Det ble bare utsatt helt pga den håpløse maskinen. Kan noen gi meg tips til en ålreit maskin, hva jeg bør tenke på når jeg skal finne en maskin, hvilke kvalifikasjoner og funksjoner er et must og andre ting det er lurt å tenke på? Har ikke bestemt meg for pris da jeg ikke aner hva jeg bør opp i for en god nok maskin. Setter stor pris på alle tips og tusen takk på forhånd
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #2 Skrevet 6. september 2014 Jeg har en pfaff symaskin. Husker ikke helt modellbetegnelsen nå. Kostet rundt 5000 kr. Veldig fornøyd med den! Har ikke prøvd noen andre så har ingen råd til deg om hva slags spesifikasjoner du bør se etter dessverre. Min har en liten skjerm med elektronisk sømvalg og har også bokstavsømmer. Kjempekjekt å merke klær ved å sy initialene :-) Anonymous poster hash: db2bd...6ed
amandine Skrevet 6. september 2014 #3 Skrevet 6. september 2014 Jeg vil absolutt anbefale deg en Janome Easy Jeans! Den er kraftig, stødig, gjør alt du vil. Den koster rundt 3500, tror jeg. Min datter har den, og selv om min egen er super er det hennes jeg foretrekker til vanlig. Jeg syr mye og er veldig godt fornøyd med Janome, har tre maskiner derfra. Har tidligere hatt Bernina, Singer og Pfaff, bytter ikke tilbake. Uten Janome holder jeg en knapp på Bernina. Kan ellers anbefale nettbutikken Tonjebrodering.no(tror jeg). Super og rask service og alltid fine folk på telefonhjelp om noe går på tverke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå