Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #1 Skrevet 6. september 2014 Når en person i en mail ber om skriftlig bekreftelse på noe, er det da nok å svare på mailen, eller må man sende en signatur i et brev? Ble litt i tvil her.... Har jo selvfølgelig spurt vedkommende i mail nå, men vedkommende har foreløpig ikke svart. Anonymous poster hash: 5b7c1...bf1
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #2 Skrevet 6. september 2014 Bruker å holde å svare på mail. Anonymous poster hash: d1c48...4a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå