Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #1 Skrevet 6. september 2014 Kan noen som har peiling hjelpe meg med hva som er smartest å gjøre når en har senebetennelse fra skulder og ned til håndledd. Er vanvittig vondt, og voltarol sammen med Paracet hjelper ikke... Er det bare lege som kan hjelpe med dette tror dere? Har en jobb der det er myyyyyye dataarbeid og løftig av tunge kasser....... Har for all del ikke lyst å bli sykemeldt for noe slikt. Klarer ikke løfte med armen, ikke skifte bleie på gutten min uten hjelp osv Er så trøtt og lei av dette Anonymous poster hash: f2d24...d39
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #2 Skrevet 6. september 2014 Er du så dårlig som du sier så trenger du mest trolig sykemelding, om du vil eller ei... Du må kutte bort alt av sukker og raske karbohydrater - det trigger betennelse! Så må du passe på å få i deg nok omega3 daglig - betennelsesdempende. Kjøp gurkemeie eller Inflammin på helsekosten - betennelsesdempende. Så ville jeg funnet en dyktig fysioterapeut eller akupunktør (gjerne begge) og få behandling med nåler på muskulaturen. Er du veldig dårlig så bør du forsøke tryggbølgebehandling også. Og når du er bedre må du trene opp muskulaturen riktig slik at du tåler de belastningene du har i hverdagen. Få hjelp av en fysioterapeut til det. Når du er så dårlig at du ikke greier å skifte bleie på gutten din så trenger du en sykemelding, ellers vil armen din trolig bare bli verre. -hilsen fysio Anonymous poster hash: ca071...2e4
Gulosten™ Skrevet 6. september 2014 #3 Skrevet 6. september 2014 Er du så dårlig som du sier så trenger du mest trolig sykemelding, om du vil eller ei... Du må kutte bort alt av sukker og raske karbohydrater - det trigger betennelse! Så må du passe på å få i deg nok omega3 daglig - betennelsesdempende. Kjøp gurkemeie eller Inflammin på helsekosten - betennelsesdempende. Så ville jeg funnet en dyktig fysioterapeut eller akupunktør (gjerne begge) og få behandling med nåler på muskulaturen. Er du veldig dårlig så bør du forsøke tryggbølgebehandling også. Og når du er bedre må du trene opp muskulaturen riktig slik at du tåler de belastningene du har i hverdagen. Få hjelp av en fysioterapeut til det. Når du er så dårlig at du ikke greier å skifte bleie på gutten din så trenger du en sykemelding, ellers vil armen din trolig bare bli verre. -hilsen fysio Anonymous poster hash: ca071...2e4 What she said!! Spiste meg frisk fra betennelse i vår, spiste bare egg, kjøtt og grønnsaker (ikke spis mye svin!) en ukes tid og har ikke hatt vondt i armen siden
<3 2G <3 Skrevet 6. september 2014 #4 Skrevet 6. september 2014 Jeg vil foreslå Naprapat, men det er det jeg foretrekker som behandler. Eller alt nr 1 sa
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #5 Skrevet 6. september 2014 Jeg vil foreslå Naprapat, men det er det jeg foretrekker som behandler. Eller alt nr 1 sa Så lenge det er en dyktig naprapat (jeg har vært borti litt forskjellig, fra de elendige til de fantastiske) så er naprapat et godt alternativ. Noen av dem bruker også litt nåler. Anonymous poster hash: ca071...2e4
<3 2G <3 Skrevet 6. september 2014 #6 Skrevet 6. september 2014 Jeg vil foreslå Naprapat, men det er det jeg foretrekker som behandler. Eller alt nr 1 sa Så lenge det er en dyktig naprapat (jeg har vært borti litt forskjellig, fra de elendige til de fantastiske) så er naprapat et godt alternativ. Noen av dem bruker også litt nåler. Anonymous poster hash: ca071...2e4 Min er fantastisk, han bruker nåler når det trengs Har prøv flere forskjellige behandlere men kommer alltid tilbake til Naprapaten min
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #7 Skrevet 6. september 2014 Tusen takk for svar alle sammen! Da tror jeg at jeg begynner på topp, prøver alt jeg kan! Tror jeg må ta en telefon til lege, så begynne med kosten. Viss en ikke trenger henvisning til de forskjellige behandlerene, så er det bare å ringe for time fortest mulig. Igjen tusen takk, er ikke bra dette her så glad for forslag til hjelp. Vil liksom ikke spise på betennelsesdempende heller! Anonymous poster hash: f2d24...d39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå