Gå til innhold

hva gjør jeg nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ser desverre ut til at forholdet vårt ikke vil funke. Vært sammen snart 10 år, samboere i 4 år.. en datter på 2,5 år... han vil absolutt ha henne 50%. Jeg er sterkt uenig. Tror det er bedre for henne å ha et sted å forholde seg til mest når hun er så ung. Han mener da hun skal bli hos han. Han har råd til å kjøpe meg ut å sitte med huset (det hadde ikke jeg hatt råd til). Barnehagen er rett vedsiden av huset. Hun er derimot mye mer med meg... han har prioritert trening 4 ganger i uka. Ofte rett etter jobb (ser henne 30 min disse dagene). Jeg følger og henter i barnehage. Jeg står opp med - legger henne så og si hver dag (unntak når jeg har kveldsvakt ca 1 dag i uka). Jeg føler hun er mest knyttet til meg. Hva tror dere det blir lagt vekt på? Penger, bosted og mest praktisk? Eller at det er meg hun er mest med (hun er såklart komfertabel og veldig glad i pappan sin også). Jeg orker vertfall ikke at han skal ha hovedomsorg og jeg samvær. Det hadde drept meg altså.... verden er falt i grus for meg.. trenger tips når hjernen mitt ikke klarer tenke klart...bør jeg bare godta 50/50?:-(

Anonymous poster hash: be48c...537

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du klarer å sørge for dere økonomisk som alenemor, skulle det ikke ha noe å si om han er millionær eller hva han er...

Hvis du ikke kan sitte med huset, blir du rett og slett nødt til å skaffe dere en annen bolig.

Anonymous poster hash: cf6e1...367
Skrevet

Så lenge du klarer å sørge for dere økonomisk som alenemor, skulle det ikke ha noe å si om han er millionær eller hva han er...

Hvis du ikke kan sitte med huset, blir du rett og slett nødt til å skaffe dere en annen bolig.

Anonymous poster hash: cf6e1...367

ja det må jeg gjøre.. men lurer egentlig på hva som vektlegges i en slik avgjørelse. Han atår på sitt. Jeg ønsker å ha hovedomsorg...

Anonymous poster hash: be48c...537

Skrevet

Det er barnets beste som er det som legges mest vekt på.

Du kan jo be ham prøve å være den som har hovedomsorgen (dere bor vel kanskje sammen enda) i en uke. Så får han prøve. Det betyr å hente, levere, handle, lage mat, vaske klær osv. Du koser deg med henne når det passer deg den uka.

Anonymous poster hash: 52d81...e6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...