Gå til innhold

Hva synes dere om brudekjolen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjedelig kjole. Ikke minneverdig.

Anonymous poster hash: 4e8cc...de4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke en stil jeg ville valgt, men du kledde den veldig godt og blir nok en vakker brud :)

Anonymous poster hash: 3467c...127

Skrevet

Prøver for hardt å være fin. Litt mye med både bling og det båndet syns jeg. Du bør trene skuldre og armer.

Anonymous poster hash: 62777...635

Skrevet

Litt for søt for min smak, jeg er mer klassisk. Men absolutt en ok kjole. Håper bare du ikke har tenkt å ha hansker! *grøss* :P

Anonymous poster hash: 6dd45...aad
Skrevet

Vakker, og perfekt på deg :)

Anonymous poster hash: 0c631...caf

Skrevet

Anonymous poster hash: 701cd...510

Hanskene ødela jo hele antrekket. Så billig ut. Ikke pent. 

Anonymous poster hash: a5581...8c9

Skrevet

-skrivefeil, sorry. 

Anonymous poster hash: a5581...8c9
Skrevet

Herregud, for noen kommentarer enkelte slenger her. Hun spurte om kjolen, ikke kroppen!

Hi: jeg syns den var virkelig vakker. Formen i utrigningen var nyyyydelig! Gå til alters som en prinsesse :-)

Skrevet

Helt grei.

Anonymous poster hash: bbf60...d56

Skrevet

For å være ærlig. Du bør nok ha stropper, gitt. Og masse, masse trening av overkropp og armer. Beklager. Det skal, etter min mening, utrolig mye til for at en stroppeløs kjole skal være pen.

Anonymous poster hash: 8de24...382

Skrevet (endret)

Nydelig kjole :) Fikk lyst til å gifte meg en gang til ...

Armene dine og overkroppen din er helt fine - ikke bry deg om de sure meggene som slenger dritt. De er sikkert bare sjalu fordi ingen vil gifte seg med dem ;)

Gratulerer med et godt kjøp! Ble veldig nysgjerrig på tilbehør, bukett etc. Har du det på plass også!

Tips: Bestill en corsage (miniutgave av brudebuketten din) til din forlover og overrask henne med den på den store dagen. Jeg gjorde det for bestevenninnen min og hun ble såååå rørt og glad :D

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Veldig pen kjole. Men jeg syns det blir litt for nakent med stroppeløse kjoler.

Skrevet

Nydelig kjole! Om jeg var deg ville jeg hatt fokus på trening, spesielt armer/rygg før bryllupet. Slappe armer og stroppeløs kjole er ingen vakker kombinasjon.

Anonymous poster hash: 93c85...ea4

Ja, disse armene var jo voldsomt slappe og fæle!! At det går an! Er det rart folk får spiseforstyrrelser når det er slikt fokus på det! Tragisk 😞 skam deg!

Anonymous poster hash: 40762...365

Skrevet

Du er flott

Anonymous poster hash: df8f7...62d

Skrevet

Takk til dere med normale kommentarer :)

Både de positive og mindre positive :)

Til dere som alltid føler for å spre eder og galle rundt dere har jeg bare en ting å si: Min kjære og de som kommer i mitt bryllup er heldigvis glade i meg akkurat slik jeg er. "Hengearmer" og alt. Jeg er til og med gla i meg selv akkurat som jeg er også. Så blir ingen trenehysteri her ;) Ellers takk til dere også.

Skrevet

Nydelig kjole! Om jeg var deg ville jeg hatt fokus på trening, spesielt armer/rygg før bryllupet. Slappe armer og stroppeløs kjole er ingen vakker kombinasjon.

Ja, disse armene var jo voldsomt slappe og fæle!! At det går an! Er det rart folk får spiseforstyrrelser når det er slikt fokus på det! Tragisk 😞 skam deg!

Anonymous poster hash: 40762...365

Skam deg? Jeg som trodde de fleste kvinner ønsket å vise seg fra sin beste side på bryllupsdagen? My bad... stroppeløs kjole krever en forholdsvis stram overkropp for å ta seg best mulig ut. Hun må gjerne la være å trene, det er selvsagt helt opp til henne.

Skrevet

Til dere som alltid føler for å spre eder og galle rundt dere har jeg bare en ting å si: Min kjære og de som kommer i mitt bryllup er heldigvis glade i meg akkurat slik jeg er. "Hengearmer" og alt. Jeg er til og med gla i meg selv akkurat som jeg er også. Så blir ingen trenehysteri her ;) Ellers takk til dere også.

Du skrev selv at du har samme kroppsform som modellen på bildet. Det har du ikke.

Skrevet

Du skrev selv at du har samme kroppsform som modellen på bildet. Det har du ikke.

Det var sarkastisk ment da :P Er ikke så gal a at jeg faktisk tror det :)

Skrevet

Det var sarkastisk ment da :P Er ikke så gal a at jeg faktisk tror det :)

Sarkastisk? Hadde oppfattet sarkasmen om du la ut bilde av det selv og veide 90+ kg. Du har ganske lik fasong som modellen, slank og fin figur. Armene matcher ikke kroppen å får deg til å se større ut. Om du trener litt vil helheten bli bedre en den er pdd om vi legger bildet ditt til grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...