Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #1 Skrevet 6. september 2014 Jeg stekte brownies i går, men klarte å glemme den i ovnen. Kom på det da jeg sto opp i dag tidlig. Skylder på at jeg er syk men det store spm, kan den spises? Den er jo ikke hard, men den har jo ikke vært avkjølt. Tenker på bakterier osv.. Anonymous poster hash: bce3a...a87
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #2 Skrevet 6. september 2014 Jeg hadde lett spist den.. Anonymous poster hash: 001f7...735
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #3 Skrevet 6. september 2014 Så klart. Oppbevarer aldri tørrvarer kaldt. Anonymous poster hash: 7d5bb...599
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #4 Skrevet 6. september 2014 Klart du kan. Anonymous poster hash: d2bac...a91
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #5 Skrevet 6. september 2014 Supert! Hadde vel egentlig tenkt å spise den uansett 😝 Anonymous poster hash: bce3a...a87
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #6 Skrevet 6. september 2014 Selvsagt kan du spise den! Men lurer litt på om den ikke ble hard? Jeg gjorde nemlig det samme som deg forrige gang vi skulle feire bursdag her i huset. Holdt på med mye annet og bare skrudde av temperaturen da ovnsuret pep. Glemte å ta ut kaka, så den ble stående i ettervarmen. Kunne drept noen med den.......... ;-) Anonymous poster hash: bdc4f...606
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå