Gå til innhold

Overreagerer jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig jeg er litt hormonell nå.... Sexlivet vårt har gått veldig opp og ned de siste årene. Hadde myyye sex før. Så tok jeg opp at ut/inn/tøm ikke funket så bra for meg, trengte litt vorspiel også. Etter det er det sjelden han "gidder" sex.

I går hadde jeg gledet meg til litt kos. Har ikke hatt sex på 2-3 uker og i tillegg har jeg jobbet natt. Men, det orket han ikke. Han kan sitte å se tv til sent på kveld, men å legge seg litt før for å kose gidder han ikke. (tatt det opp mange ganger)

I dag får jeg mensen og de to neste helgene jobber jeg. (han orker ikke ha sex i ukedagene) Deretter skal han på reis 1 hel uke, og når han kommer hjem har jeg en lang jobbperiode.

Til bryllupsdagen vår nylig kjøpte jeg iphone, klær og konsertbilletter. (forventet ikke noe dyrt tilbake) Fikk blomster. Er ikke for å være utakknemlig, men har i flere år sagt at det er det kjedeligste han kan gi meg.

Har ikke vert på reis alene på 5 år. Men, kompiser planlegger han stadig vekk noe med.

Merker at jeg er lei av å hele tiden prøve å gjøre det fint for han, men overreagerer kanskje?

Anonymous poster hash: 472af...54c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du virker litt masete?

Anonymous poster hash: d0806...897
Skrevet

Du virker litt masete?

På sex? Nei, men synes sex 1 gang i mnd. er for lite. Så kan jo hende jeg hinter litt ja... HI

Skrevet

Dy prøver å gjøre noe fint for ham, men er det noe han ønsker eller er det dine ønsker?

Dere må snakke sammen om ønsker og forventninger.

Anonymous poster hash: 854a0...5ab
Skrevet

Du virker litt masete?

På sex? Nei, men synes sex 1 gang i mnd. er for lite. Så kan jo hende jeg hinter litt ja... HI

Jeg synes hinting om sex er masete. :P Om mannen går og hinter hele dagen, så blir jeg lei hele sexen før den har begynt. :P

Anonymous poster hash: e6c02...6ec

Skrevet

Enten er mannen asexuel, homo eller har elskerinne. Det er hva jeg tror. Vært bortpå en slik kar en gang og han likte gutter i stedet! Takke meg til en som oppfører seg som et mannfolk!

Eneste rådet jeg kan komme med, er at dere tar turen til en sexterapeut eller familierådgivning, for det er ikke mye moro å ha det slik. :)

Skrevet

Du virker litt masete?

Jeg synes hinting om sex er masete. :P Om mannen går og hinter hele dagen, så blir jeg lei hele sexen før den har begynt. :P

Joda ser den, men går ikke å hinter om sex konstant altså ;)

Skrevet

Jeg hater også sexmas, det er skikkelig turn-off.

Ang. det andre må dere jo prate, nekter han å prare om ting må du vurdere om han er noe å ha på.

Anonymous poster hash: e9c15...c02

Skrevet

Dy prøver å gjøre noe fint for ham, men er det noe han ønsker eller er det dine ønsker?

Dere må snakke sammen om ønsker og forventninger.

Anonymous poster hash: 854a0...5ab

Han blir alltid veldig glad. Prøver alltid å finne ut hva han eks. ønsker seg til jul/bursdag o.s.v. Han gidder aldri engasjere seg tilbake. Synes det er unødvendig å kjøpe bursdagsgaver og julepresanger, så nå slutter vi med det. Synes egentlig det er veldig koselig å gjøre noe for kjæresten min men... HI

Skrevet

Du virker litt masete?

Joda ser den, men går ikke å hinter om sex konstant altså ;)

Ikke bare på sex.. Får inntrykk av at du er litt innpåsliten, kan det stemme? Kanskje mannen din "rømmer" huset fordi han ikke direkte vil avvise ønskene dine om nærhet og sex. Kan være mange grunner til at man ikke ønsker nærhet med sin kjære. Trenger ikke nødvendigvis bety at han ikke elsker deg, er utro, er homofil osv. Tenker umiddelbart at du med fordel kan prøve å slappe av litt, la sex og nærhet komme spontant. Jeg blir også sliten og sur når samboeren min gir direkte og indirekte inntrykk av å ønske sex. Det blir veldig masete og får meg til å søke vekk fra han.

Skrevet

Slik er det hos oss også, sa at inn og ut er ikke nok, jeg må varmes opp. Han ser på det som en "jobb" og gidder ikke legge ned innsatsen. Så nå har vi bare sex når det har gått så lang tid at jeg blir kåt på grunn av at det er lenge siden sist og dermed gir han det uten oppvarming først...

Anonymous poster hash: 68ace...f95
Skrevet

Jeg hater også sexmas, det er skikkelig turn-off.

Ang. det andre må dere jo prate, nekter han å prare om ting må du vurdere om han er noe å ha på.

Anonymous poster hash: e9c15...c02

Hjelper dessverre ikke å ta det opp med han. Han er veldig fornøyd med en kjapp en, så lenge han slipper vorspiel på meg.

Skrevet

Han er vel såret og fornærmet over at den tidligere (og fullt forståelig gørrkjedelige) innogut-sexen ikke har vært bra nok! Han har nok fått tråkket på sitt mannlige ego og dermed kan det være det samme med alt..

Jeg synes du strekker deg alt for langt for en som ikke er interessert i deg!

Anonymous poster hash: adfe5...58a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...