Gå til innhold

Er så irritert :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet i dag halv 6 av 3åringen. Da var han klarmed å sove. Ok det. Men jeg har blitt dunder forskjölet og er ganske så gravid. Spör så min mann om å stå opp med sönnen. Men nei, det kunne han ikke. Jeg kan jo bare legge meg på sofaen og hvile. Har ikke sovet noe i natt. Så himla dårlig start på helga.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor finner dere disse flotte mannfolkene som ikke gidder å bidra hjemme med barna? Tupp han ut av senga!! Kan han være med på å lage barn, så får han stå opp med barna når det trengs også.

Skrevet

Hvorfor kan ikke mannen stå opp?

Skrevet

I sånne tilfeller så må du ikke spørre, be han om å stå opp :)

Skrevet

Da kan HAN sove på sofaen, siden det er så lett.

Anonymous poster hash: 52d8d...1b3

Skrevet

Da har han endelig stått opp. Så nå går jeg å legger meg. Det värste med en som er B mennske er at de er helt döde om morningen.

Skrevet

Det må han bare,ikke gi han et valg

Skrevet

Vi er B-mennesker begge to, men vi må pent stå opp når ungane våknar. Vi praktiserar kvar sin gong. Men kl 5.30 hadde vore heilt uaktuelt, det er natt!

I dag er det eg som må opp, mannen er på jakt. Men eldste er ikkje oppe enda, og yngste våkna 7.40. Det var deilig å våkne før ungane, minsta synes 6.30 er ei god tid å stå opp på. Så i dag er alt heldigvis fryd og gammen. Vi let ho romstere i senga fram til 7, uaktuelt å stå opp før når det ikkje er arbeidsdag.

Gi mannen ein oppstrammar, han får versågod bidra om morgonane. At du er gravid i tillegg gjer det ekstra viktig at han dreg sin del av lasset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...