Gå til innhold

Mannen min er invitert på klassefest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg oppfordrer han ikke til å gå.

Han er den hjemmekjære typen som er vanskelig å få med på fest, men som gjerne tar den helt ut når han først slår seg løs.

Om jeg hadde pushet på litt, så tror jeg at han hadde gått, men når jeg sier at det er helt greit for meg at han lar være så blir han nok hjemme.

Og så kjenner jeg litt på den dårlige samvittigheten. Han er jo så stødig og trygg og hadde fortjent en fin fest. Ikke er jeg sjalu og ikke er det pga at det blir dyrt, men jeg liker han ikke når han er full og engster meg alltid for når han kommer hjem osv.

Er jeg slem som syns det er helt greit at han ikke går?

Anonymous poster hash: 119bd...3fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke mora hans. Oppfordre han til å gå!

Anonymous poster hash: b04df...f6d

Skrevet

Hæ? Vil du han skal gå, eller vil du ikke han skal gå?

Hadde oppmuntra han til å gå. Min kjære er ikke glad i sosiale sammenkomster og velger ofte å bare bli hjemme istedet. Men jeg vet at han koser seg når han først kommer seg bort, og det innser han gjerne ikke før han er kommet hjem igjen, hvor glad han er for at han dro.

Han er en voksen mann, og jeg synes du burde oppfordre han til å gå. Du kan jo bare be han om å ikke bli helt dritings, om det er det som er greia. 

Anonymous poster hash: 7fa73...d20
Skrevet

Samme problem har vi. Jeg selv drar aldri på fest. Fordi jeg ikke klarer fulle mennesker. Men han kan gjerne dra på fest om det passer, OG han har et annet sted og sove

Anonymous poster hash: 1e20c...b45

Gjest Antarctica
Skrevet

Det er da uansett hans valg. Det er ikke du som skal puffe ham avgårde. Hvis det er tilstrekkelig viktig for han å treffe de folka, drar han vel.

Høres ikke ut som om mannen din er noen festløve. Det er ikke din jobb å gjøre ham til det heller.

Skrevet

Det burde jo være hans valg og ikke ditt. Har han lyst skal han dra, hvis han heller ligger på sofaen gjør han det.

Skrevet

Du er ikke slem om du synes det er greit at han blir hjemme, men du er slem om du forsøker å påvirke ham til å bli hjemme.

Anonymous poster hash: 9d73e...cf1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...