Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 Hvordan forventer du en 10åring skal oppføre seg? Anonymous poster hash: 3b2f5...013
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #2 Skrevet 5. september 2014 Det var jo veldig generelt- har du noe konkret du lurer på? Anonymous poster hash: 380eb...fc6
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #3 Skrevet 5. september 2014 Jeg har en 10 åringen i huset + alle hans venner som kommer og går her på samme alder Hva tenkte du på ? Anonymous poster hash: f58ac...efc
Iselilja Skrevet 6. september 2014 #4 Skrevet 6. september 2014 Jeg forventer at han skal holde rommet sitt ryddig, sitte pent ved bordet, be pent om å få tilsendt ting ved bordet, takke for maten, be pent om hjelp når han trenger det og takke etterpå, være høflig mot familien og i møte med andre, respektere at andre er annerledes enn han selv/oss og tar andre valg, ikke snakke stygt om andre... I det hele tatt forventer jeg at et barn på den alderen kan oppføre seg omtrent som en voksen. Jeg ber også alltid pent om hjelp hvis når jeg ønsker at barna skal bære ut søpla, dekke bordet, støvsuger etc, og jeg takker dem selvfølgelig pent etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå