Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 Jenta mi har en gammel barbie cd hun hun høer på, og JEG er lei...hehe. Men jeg lurer på hva slags musikk harer deres jenter på? Anonymous poster hash: 08244...11a
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #2 Skrevet 5. september 2014 MGP jr Katy perry Anonymous poster hash: e03fd...ba8
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #3 Skrevet 5. september 2014 Min er et par år yngre, men her går det i mgpjunior og Taylor Swift. Anonymous poster hash: 336c4...8c4
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #4 Skrevet 5. september 2014 Jenta mi har en gammel barbie cd hun hun høer på, og JEG er lei...hehe. Men jeg lurer på hva slags musikk harer deres jenter på? Anonymous poster hash: 08244...11a Jeg driver å ser på de hits for kids.........men hun er for lita, hun har ikke noe forhold til one direction, eller hva de heter alle de artistene som synger der. Hun vet hven justin bieber er og kjenner refrenget til baby baby, men det er det hele. Hun liker katy perry, carola, og ja.....ikke lett dette..... mgpjr har hun heller ikke noe forhold til, det har hun aldrig sett, tror ikke hun vet hva det er engang.... Anonymous poster hash: 08244...11a
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #5 Skrevet 5. september 2014 Hun ene hørte på justin bever når hun var i den alderen. Glad hun bare hørte med hotetelefoner på. Hun som. Er 9 år nå har nok ikke musikksmak som er sammenlignbart for den alderen vil jeg tro. Det går mest i metall, men hører på fryktelig mye rart for noe opera hører hun også på. Anonymous poster hash: 4559b...4fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå