Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 Jeg har alltid hatt uregelmessig mens, men de siste to årene har den kommet nesten til samme dato, sånn ca. Men førrige mnd kom den mye før, skulle ha mensen rundt den 24 men den kom den 14. Denne måneden skulle den komme den 14, men den kom visst idag. Jeg skjønner ikke hva som skjer? Er dette normalt. Går ikke på P-piller, aldri gått på dem. Jeg er i 30-årene. Anonymous poster hash: f0365...f9c
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #2 Skrevet 5. september 2014 Begynt å trene like før sommer, og trener 4-6 dager i uken. Kan det ha noe å si? Hi Anonymous poster hash: f0365...f9c
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #3 Skrevet 5. september 2014 Min syklus har gått fra samme dato hver mnd til tre uker mellom hver.. Anonymous poster hash: 47d8e...307
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #4 Skrevet 5. september 2014 Helt normalt. Kan hende den "bytter" tilbake igjen om litt. Anonymous poster hash: 9812b...f3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå