Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 Dere som er det.. Bare lurer :-) Anonymous poster hash: ca871...d48
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #2 Skrevet 5. september 2014 Revmatisme og ME, jobber 40% da så bare delvis ufør Anonymous poster hash: fd461...e8f
Gjest lillehi Skrevet 5. september 2014 #3 Skrevet 5. september 2014 Er bipolar. Har prøvd det meste for å klare å jobbe noe, arbeidstrening på ørten forskjellige steder, kurs osv. Men måtte tilslutt innse at måten sykdommen min arter seg på ikke kan kombineres med jobb. Ingen ønskesituasjon, men etter mange runder med meg selv har jeg nå godtatt situasjonen og lært meg til å leve med det. Det verste er vel egentlig frustrasjonen over å ikke bidra i samfunnet, mange har dessverre veldig bastante meninger om det. Men, det var sånn livet mitt skulle bli, og jeg har det bra og det er det viktigste for meg😃
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #4 Skrevet 5. september 2014 En auto-immun sykdom, diverse psykiske lidelser og irritabel tarm. Anonymous poster hash: 2238d...7c0
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #5 Skrevet 5. september 2014 Sterk sosial angst. Anonymous poster hash: 8353f...15f
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #6 Skrevet 5. september 2014 Sterk invalidiserende migrene og uhelbredlig kreft! Anonymous poster hash: 7061c...e2f
valkyrien Skrevet 5. september 2014 #7 Skrevet 5. september 2014 Ymse psykisk og en gåen rygg. Hvorfor lurer du?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #8 Skrevet 5. september 2014 Bare lurte om mye var revmatisk relatert egentlig. Det kommer til å være mitt tilfelle. Alvorlig type leddgikt :-( Hadde dere uføreforsikring før dere ble uføre? Anonymous poster hash: ca871...d48
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #9 Skrevet 5. september 2014 Ms Anonymous poster hash: 9ca99...f9a
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #10 Skrevet 5. september 2014 Jeg ble misbrukt seksuelt av to forskjellige menn fra jeg var 8 til jeg var 14, ble mobbet hele barne og ungdomsskolen og deretter gruppevoldtatt da jeg var 19 år gammel. Ble derfor psykisk syk og etter mange mislykkede forsøk på utdanning havnet jeg på aap og ble deretter uføretrygdet for litt over to år siden. Jeg klarer ikke både jobb og å ta meg av barnet mitt, jeg har ikke nok i meg til begge deler selv om jeg har prøvd. Det er ett ensomt liv og jeg skulle ønske jeg klarte å jobbe, men det lille jeg har i meg av overskudd går direkte til mitt barn. Når han blir eldre håper jeg å gradvis kunne få redusert uføregraden min Anonymous poster hash: 59974...8b4
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #11 Skrevet 5. september 2014 Er bipolar. Har prøvd det meste for å klare å jobbe noe, arbeidstrening på ørten forskjellige steder, kurs osv. Men måtte tilslutt innse at måten sykdommen min arter seg på ikke kan kombineres med jobb. Ingen ønskesituasjon, men etter mange runder med meg selv har jeg nå godtatt situasjonen og lært meg til å leve med det. Det verste er vel egentlig frustrasjonen over å ikke bidra i samfunnet, mange har dessverre veldig bastante meninger om det. Men, det var sånn livet mitt skulle bli, og jeg har det bra og det er det viktigste for meg Klarer du å finne mening og glede i hverdagen ? Jeg sliter veldig med det, føler jeg snart blir sinnsyk av å ikke være en del av noe og bare gå hjemme Anonymous poster hash: 59974...8b4
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #12 Skrevet 5. september 2014 Jeg ble misbrukt seksuelt av to forskjellige menn fra jeg var 8 til jeg var 14, ble mobbet hele barne og ungdomsskolen og deretter gruppevoldtatt da jeg var 19 år gammel. Ble derfor psykisk syk og etter mange mislykkede forsøk på utdanning havnet jeg på aap og ble deretter uføretrygdet for litt over to år siden. Jeg klarer ikke både jobb og å ta meg av barnet mitt, jeg har ikke nok i meg til begge deler selv om jeg har prøvd. Det er ett ensomt liv og jeg skulle ønske jeg klarte å jobbe, men det lille jeg har i meg av overskudd går direkte til mitt barn. Når han blir eldre håper jeg å gradvis kunne få redusert uføregraden min Anonymous poster hash: 59974...8b4 Blir så trist (og sint!) av å høre sånt. Håper alle de som gjorde deg vondt får hardt igjen for det. Du fortjener bare å ha det godt 😊 Anonymous poster hash: ca871...d48
Gjest lillehi Skrevet 5. september 2014 #13 Skrevet 5. september 2014 Er bipolar. Har prøvd det meste for å klare å jobbe noe, arbeidstrening på ørten forskjellige steder, kurs osv. Men måtte tilslutt innse at måten sykdommen min arter seg på ikke kan kombineres med jobb. Ingen ønskesituasjon, men etter mange runder med meg selv har jeg nå godtatt situasjonen og lært meg til å leve med det. Det verste er vel egentlig frustrasjonen over å ikke bidra i samfunnet, mange har dessverre veldig bastante meninger om det. Men, det var sånn livet mitt skulle bli, og jeg har det bra og det er det viktigste for meg Klarer du å finne mening og glede i hverdagen ? Jeg sliter veldig med det, føler jeg snart blir sinnsyk av å ikke være en del av noe og bare gå hjemme Anonymous poster hash: 59974...8b4 Det er klart at det er tøft enkelte ganger å føle seg på siden av samfunnet. Men som sagt har jeg lært meg til å gjøre det beste ut av det😃 det blir jo også andre utfordringer som gir bekymring i hverdagen, feks dårlig økonomi. Men jeg tar en dag av gangen. Jeg prøver alt jeg kan å tenke positivt og å glede meg over de hverdagslige tingene. Og så prøve å finne positive ting med situasjonen. At jeg kan følge opp datteren min, at jeg har tid til å lage god matpakke til henne hver morgen, at jeg får gjort unna ting hjemme sånn at jeg har tid til å vie ettermiddagen og kvelden bare til henne osv. Det jeg har lært er å se mulighetene, ikke begrensningene😃 stå på og lykke til💕 klem💕
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #14 Skrevet 5. september 2014 Bare lurte om mye var revmatisk relatert egentlig. Det kommer til å være mitt tilfelle. Alvorlig type leddgikt :-( Hadde dere uføreforsikring før dere ble uføre? Anonymous poster hash: ca871...d48 Nei. Moren min har de samme sykdommene, så hun fikk ikke tatt ut forsikring på noen av barna. Heldigvis (for de andre) så er det bare jeg som er syk. Anonymous poster hash: 2238d...7c0
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #15 Skrevet 5. september 2014 Har hatt slag. Anonymous poster hash: 0a94d...05a
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #16 Skrevet 5. september 2014 Jeg ble misbrukt seksuelt av to forskjellige menn fra jeg var 8 til jeg var 14, ble mobbet hele barne og ungdomsskolen og deretter gruppevoldtatt da jeg var 19 år gammel. Ble derfor psykisk syk og etter mange mislykkede forsøk på utdanning havnet jeg på aap og ble deretter uføretrygdet for litt over to år siden. Jeg klarer ikke både jobb og å ta meg av barnet mitt, jeg har ikke nok i meg til begge deler selv om jeg har prøvd. Det er ett ensomt liv og jeg skulle ønske jeg klarte å jobbe, men det lille jeg har i meg av overskudd går direkte til mitt barn. Når han blir eldre håper jeg å gradvis kunne få redusert uføregraden min Anonymous poster hash: 59974...8b4 Blir så trist (og sint!) av å høre sånt. Håper alle de som gjorde deg vondt får hardt igjen for det. Du fortjener bare å ha det godt Anonymous poster hash: ca871...d48 Tusen takk for det Det er en smule bittert å kjenne på følelsen av å straffes for å ha opplevd vonde ting, livet mitt ble ødelagt, deres går videre. Men jeg er på mitt vis heldig likevel siden jeg fortsatt står på beina etter alt jeg opplevde Anonymous poster hash: 59974...8b4
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #17 Skrevet 5. september 2014 Delvis ufør etter bilulykke. Er stolt over å kunne jobbe litt. Jobber hardt for å få til det og må trene osv osv osv osv hver eneste dag for å klare å holde meg litt i jobb. Anonymous poster hash: 6008c...60e
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #18 Skrevet 6. september 2014 Bare lurte om mye var revmatisk relatert egentlig. Det kommer til å være mitt tilfelle. Alvorlig type leddgikt :-( Hadde dere uføreforsikring før dere ble uføre? Anonymous poster hash: ca871...d48 Har du fått tilbud om methotrexate? Har en bror med svært aggressiv og alvorlig leddgikt. Han får denne medisinen og er i 100% arbeid. Nå skal det sies at han elsker å jobbe og at han ikke hadde vært menneske uten jobben, og så aksepterer han at han aldri vil være smertefri. Som han sier " det er ikke hvordan du har det, men hvordan du tar det". Livskvalitet for ham henger tett sammen med arbeidsliv. Håper du får den beste medisinske behandlingen, hi. Det har hatt alt å si for min bror og at han fortsatt er i 100% jobb. Anonymous poster hash: 2a3a2...61b
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #19 Skrevet 6. september 2014 Uhelbredelig kreft Anonymous poster hash: 02df9...eb0
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #20 Skrevet 6. september 2014 Dere med kreft, vet dere hvor lenge dere har igjen å leve? Hvilken kreft er det? Har en onkel som har kreft All sympati med dere alle sammen det er kjempetrist det dere går igjennom. Anonymous poster hash: a6f49...4d7
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #21 Skrevet 6. september 2014 Jeg er lei av å jobbe, så klarte å fake ME og fibromyalgi 😄 Anonymous poster hash: fd767...5d2
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #22 Skrevet 6. september 2014 Jeg er lei av å jobbe, så klarte å fake ME og fibromyalgi 😄 Anonymous poster hash: fd767...5d2 Isåfall er du forkastelig, sånne ødelegger for oss som faktisk er syke! Anonymous poster hash: 59974...8b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå