SophiesMum<3 Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 3 åringen mine blir ofte så kald på natta, og da tusser hun seg også ut. Derfor må jeg ha pysj på henne, men bomull fungerer ikke. Så må ha noen varme og gode pysjer, som holder henne varm hele natta. Tips? Gjerne noen som også finnes i baby str, da lillesøster skal få samme 😊
*flux* Skrevet 5. september 2014 #2 Skrevet 5. september 2014 Nøstebarn. Eller andre tynnere ullpysjer.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #3 Skrevet 5. september 2014 http://nostebarn.no/barn/pysjamas-uten-fot-ullfrotte.html Anonymous poster hash: c96a5...a64
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #4 Skrevet 5. september 2014 Nøstebarn eller lilleba Anonymous poster hash: 6b051...622
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #5 Skrevet 5. september 2014 Ullpysjer bruker jeg mye av på minsten her. Han er 2 år, og har vært en kald type. Har kjøpt litt forskjellige merker. Nameit, leketøy, janus bl.a. Har han hatt uhell igjennom da, så blir han jo ikke kald heller, sånn som med bomull. Anonymous poster hash: 5e77d...28a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå