Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 Det er frilufts barnehage, da må han ha skikkelig god dress. Men det er jo ett hav å velge mellom 😞😞 Anonymous poster hash: d9e8c...cca
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #2 Skrevet 5. september 2014 jeg er veldig fornøyd med reima sine, varme, lette( som i veier lite) og slitesterke. Anonymous poster hash: 05de3...0b7
ch83 Skrevet 5. september 2014 #4 Skrevet 5. september 2014 Didrikson sine eller bukse og jakke fra Bergans. Vi har en veldig aktiv utegutt på 5, står mye ski/slalom og er generelt mye ute, aldri vært kald i disse . Men, må selvfølgelig ha riktig påkledning under også da
Honningmelon Skrevet 5. september 2014 #5 Skrevet 5. september 2014 Jeg syns Reidar sin dress er best.
Honningmelon Skrevet 5. september 2014 #6 Skrevet 5. september 2014 Hoho, ikke Reidar sin dress, men Reimatec sin
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #7 Skrevet 5. september 2014 KOmmer litt ann på hvor gammelt barnet ditt er, og hvor aktiv han/hun er. Jeg sverget til Reima når de var små, altså 4 og yngre. Veldig god passform, lette, myke og gode. Og kjekt med votter og luer som passer til. Men etterhvert som de ble større var de ikke slitesterke nok. Og jeg har to jenter som ikke er så voldsomme i lek. Det ble prøving av litt forskjellige dresser, men nå i slutten ble det bare ticket. Litt stive og tunge, men eneste som varte hele sesongen og litt til. Skader heller ikke at de er av de fineste Anonymous poster hash: f1371...7be
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #8 Skrevet 5. september 2014 Molo sin ER best! Anonymous poster hash: d51ae...1a2
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #10 Skrevet 5. september 2014 Er det ticket som kom best ut i test i år? Anonymous poster hash: 55d65...0c8
Chl85 Skrevet 5. september 2014 #11 Skrevet 5. september 2014 Min går i naturbarnehage og de dressene jeg har vært fornøyd med er Reflex og Didrickson. Reflexen er litt mykere enn Didrickson, men til gjengjeld er Didrickson ganske slitesterk. Et pluss er at den er sydd slik at du kan forlenge den nesten en størrelse, ved å sprette opp noen skjulte sømmer. Det gjør at jeg slipper å kjøpe ny dress nå og kan vente til salget i Januar Har ikke fått prøvd Reima tec dressene, men tenkte jeg skulle kjøpe på salg
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #12 Skrevet 5. september 2014 Jeg syns det spørs på alderen på barnet. Vi har hatt reima sin dress fram til hun ble 3. Da syns jeg passformen passet best. Nå som hun går på ski, er mer aktiv, opp og ned av snøhauger osv, så syns jeg Isbjørn of sweden er en fantastisk dress med en kjempefin passform Anonymous poster hash: c1d45...e86
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #13 Skrevet 5. september 2014 Isbjørn er definitivt best, varm, pustende og blir aldri våt. Du kan nesten ikke se dressen er brukt. Men, den er dyr. Didrikson sin dress kom best ut i test i år, Isbjørn var ikke med i denne testen. Ellers er jeg ok fornøyd med Reima også. Refleks er greit, men opplever det ikke er nok slitestyrke gjennom en hel sesong. Anonymous poster hash: c6480...570
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #14 Skrevet 5. september 2014 Er det ticket som kom best ut i test i år? Anonymous poster hash: 55d65...0c8 Didrikson, modell Theron, i følge Foreldre og barn. Anonymous poster hash: 186be...c04
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #15 Skrevet 5. september 2014 Polarn og pyret. Passform, justeringer og slitestyrke helt topp! Anonymous poster hash: 444fe...cf2
Elsker livet Skrevet 5. september 2014 #16 Skrevet 5. september 2014 Jeg har vært fornøyd med reimatec, ticket, isbjørn og molo Ikke fornøyd/ikke fullt så fornøyd med reflex, name it, troll, kaxs og miniature
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #17 Skrevet 5. september 2014 Jeg tror det kommer an på barna... Jeg syns reima er håpløse på slitestyrke, holder knapt en uke, mens reflex holder sesongen gjennom (men kan ikke arves videre de heller). Didrickson syns jeg er håpløse i passform, netttopp fordi de kan forlenges i armer og bein, skrittet ender jo opp ved knærne første sesong. Anonymous poster hash: 808f4...bf3
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #18 Skrevet 6. september 2014 Her er det mange vidt forskjellige meninger, erfaringer og preferanser. Personlig har jeg ok erfaring med PoP (litt dårlig "pusteevne" og for lite vanntett synes jeg, men det var til ettåring for ni år siden så de har kanskje blitt bedre), elendig med Ticket - tung og stiv dress med en tjukk og skikkelig skarp (!) glidelås i metall - den sesongen var det mange små sår og kutt på halsen og hendene, for å si det sånn.. Men regner med at ikke alle modellene er sånn, har fått skrekken likevel. Merket vi har endt opp med å "sverge til" er Reima. Vet de ikke kommer så godt ut på slitestyrke og vanntetthet, men ift passform og bevegelsesfrihet for barnet (det synes vi er viktig når de leker ute i flere timer hver dag) er de kjempebra! Puster godt og er ikke så tjukke - tar godt med ull under så virker det perfekt, synes jeg. Anonymous poster hash: 186be...c04
Iselilja Skrevet 6. september 2014 #19 Skrevet 6. september 2014 Etter fire barn i naturbarnehage har jeg funnet ut at Isbjørndressene definitivt er best, i alle fall for mine barn. De er litt dyre, men holder seg fantastisk, så hvis du har flere barn er de helt klart verdt investeringen!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #20 Skrevet 6. september 2014 Reima tec sine... alltid god og varm.god bevegelighet. Stoler godt på det me re ket:-) Anonymous poster hash: 971ea...111
Elskerhøsten2014 Skrevet 6. september 2014 #21 Skrevet 6. september 2014 Vi er veldig fornøyd med Reima har kjøpt 2 brukte som ikke var Reima,men billige dresser til barnehagen, så er spent på de
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #22 Skrevet 6. september 2014 Kattnakken sin dress Anonymous poster hash: a2572...b1d
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #23 Skrevet 6. september 2014 Her brukes det kun Isbjørn of Sweden. Dyrt med veldig bra og det er ikke noe problem å få solgt dressen etterpå. Anonymous poster hash: 9fb68...2c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå