Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 Jeg har begge barna mine i samme bhg. En på en fantastisk småbarnsavd, og en som netopp har byttet til storbarnsavd. På småbarnsavd er det 4 fantastiske ansatte, flink pedleder, ja hele pakka.både vi og ungene er kkempeglad i dem og kan slå av en prat når vi kommer. men nå har eldste begynnt på ny avd. Ligger vegg i vegg med småbarnsavd..men akk så forskjellig! det er 3 ansatte der. Ped lederen er ok, hun er grei og hilser vertfall når vi kommer. Så er det en assistent, som også er ok. Men den 3 personen syns jeg er ...ufordragelig. bare sure miner, veldig sur å prate med, såvidt hun hilser eller sier hade( kun viss jeg eller barnet sier det først) og da sier hun det menst hun ser i 5 vegg.. hun bryr seg ikke døyten virker det som. Og hun blir vi møtt av omtrent hver dag. har tatt opp med ped leder ang at vi fikk for lite info i oppstartfasen. For vi fikk ingen. Absolutt ikke noe. Var bare hei og hade, bleier eller ikke? Og det skulle de bli bedre på. Men kan ikke ta opp en enkeltperson heller? Ah er så skuffet. Den fantastiske småbarnsavd, og en storbarn jeg syns er fæl. Eldste er veldig sart og tåler lite, så usikker på om bytte eller bli i bhg er best? Hva hadde dere gjort? Denne bhg er ikke i skolekretsen vår,men vi har vert godt fornøyd- frem til nå vertfall. Hvordan opplever dere deres barns storavd? Anonymous poster hash: ac811...57b
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #2 Skrevet 5. september 2014 Ville gitt det litt mer tid, og ikke vært redd for å si ifra, men ville kanskje bedt om en egen samtale med ped.leder eller styrer etterhvert. Anonymous poster hash: aafb6...b15
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #3 Skrevet 5. september 2014 Jeg forstår deg da. Men kanskje hun ikke liker dere da? Hvis hun ikke ønsker dere velkommen? Anonymous poster hash: 87d0b...d90
Isola&Lille+julegave Skrevet 6. september 2014 #4 Skrevet 6. september 2014 Du kan absolutt ta opp enkeltperson med pedleder. Det må du gjøre. Denne dama kan tydeligvis ikke jobben sin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå