Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 Er det noen av dere som har erfaring med barnehage i Bergen sentrum eller sentrumsnært? Noen å anbefale/frabefale? Nyinnflyttet og tiidlig ute med planlegging her.. Anonymous poster hash: 2db41...433
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #2 Skrevet 5. september 2014 Bor dere i sentrum da? Hvis ikke anbefaler jeg deg å søke i den bydelen du bor eller skal flytte til...det er MEGET vanskelig å få plass i bergenhus bydel. Anonymous poster hash: cc22a...027
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #3 Skrevet 5. september 2014 Bor dere i sentrum da? Hvis ikke anbefaler jeg deg å søke i den bydelen du bor eller skal flytte til...det er MEGET vanskelig å få plass i bergenhus bydel. Anonymous poster hash: cc22a...027 Vi bor i sentrum og mannen har jobb her. Vi har ikke egen bil, så vi håper på at vi er heldige å få barnehageplass nært sentrum. Vet at det desverre er vanskelig :/ Anonymous poster hash: 2db41...433
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #4 Skrevet 5. september 2014 Mange som bor i sentrum får plass i bl.a. Øyjorden barnehage. Den ligger i Ytre Sandviken i Bergenhus (ca. like langt ute som NHH). Tar ca 10 min med buss. Dette er den største (kommunale) barnehagen i Bergenhus. Det er en basebarnehage, men blir langt på vei praktisert mer som avdelingsbarnehage på noen områder. De deler barna mye inn i mindre grupper og er flinke å tilpasse seg de ulike barnas behov. De har utrolig gode rutiner og er profesjonelle, omsorgsfulle og rett og slett en fantastisk barnehage!! Den har stoort uteområde/lekeplass, med både kjøkkenhage, snekkerbod, frukttrær, drivhus. Inne har de amfi, scene, kantine (i tillegg er det kjøkken på hver base/avdeling) Barna er langt på vei delt inn etter alder på basene. De er mye ute, og har faste turdager i skog eller "fjell" Ja, det var dagens skryt! Kan trygt anbefale barnehagen, har selv barn der og har inntrykk av at de aller fleste foreldre er svært fornøyd med den. Anonymous poster hash: 8c855...49e
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #5 Skrevet 5. september 2014 Bor dere i sentrum da? Hvis ikke anbefaler jeg deg å søke i den bydelen du bor eller skal flytte til...det er MEGET vanskelig å få plass i bergenhus bydel. Anonymous poster hash: cc22a...027 Vi bor i sentrum og mannen har jobb her. Vi har ikke egen bil, så vi håper på at vi er heldige å få barnehageplass nært sentrum. Vet at det desverre er vanskelig :/ Anonymous poster hash: 2db41...433 Det forstår jeg at du ønsker Bor i sentrum selv uten bil, og vil også ha barnehageplass her har hatt ett barn i jekteviken studentbarnehage ved juridisk fakultet. Jeg var IKKE fornøyd med den avdelingen min unge gikk på Ville styrt klar av jekteviken i alle fall! Anonymous poster hash: cc22a...027
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå