Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 Mannen er borte, ungen nede i kjelleren og spiller med bestevennen og mor sitter planta i sofaen med ipaden og ett stoft glass rødvin! God helg Anonymous poster hash: fb4ea...660
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #2 Skrevet 5. september 2014 Mannen er borte, ungen på fanget og tv på. Rødvinen får vente, men vi koser oss. God helg til deg og Anonymous poster hash: f0644...f33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå