Gå til innhold

Vogn til 4,5 åring på ferie???

Anbefalte innlegg

Skrevet

I neste uke reiser vi på ferie, og vet med sikkerhet at det blir mye gåing. Gutten er ikke så glad i å gå mye, og jeg har ikke mulighet til å bære så mye. Skal ta med ei tvillingvogn til de minste, men tror den blir mye opptatt...

Vanskelig! Hva ville dere gjort?

Skal til utlandet hvor det er varmt, og er usikker på om eldste blir til å sove en dupp på formiddagen i varmen. Han pleier av å til å sovne av om det skjer mye.

Evt andre tips?

Anonymous poster hash: dae11...443

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde aldri verden fått noen av mine barn til å sitte i vogn på den alderen. Her har de knapt sittet i vogn siden 2-års alderen og er vant til å gå, så de har sett på vogn som noe babyer bruker.

Hadde heller tatt en siesta på hotellrommet hele familien midt på dagen enn å trille en så stor unge rundt i vogn.

Anonymous poster hash: f162b...13a
Skrevet

Mine slutta å sitje i vogn rundt 2,5-3 årsalderen, så det hadde ikkje vore aktuelt for meg å ha ein 4,5 åring i vogn. Men alle barn er ulike. Dersom barnet ditt ikkje er opplært til å gå lengre strekningar sjølv, eller av ulike fysiske eller psykiske grunnar ikkje er i stand til det, så tar du med vogn.

Anonymous poster hash: 2ac7b...5de
Skrevet

Vogn til et friskt, stort barn? Ikke pokker! Skal han ikke begynne på skolen neste år? Da sitter man ikke i vogn, hvis man ellers er frisk.

Anonymous poster hash: cdad1...ae5

Skrevet

Vi brukte det en ferie på den alderen, men det var bare behov den første uka når ungen var kraftig jetlagga i tillegg til at vi gikk mye og det var varmt.

Anonymous poster hash: 9ede8...15a
Skrevet

Hadde aldri tatt med egen vogn til en på 4,5 år. Vi sluttet med vogn 3 år.

Men var på storbyferie i varmen med barn på 2,5 og 5 år. Når eldste ble sliten da, satt de rett og slett i vogna begge to, minste på fanget til eldste. Noen ganger må man bare improvisere.

Anonymous poster hash: 6d229...c1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...