Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 At mannen mister potensen under samleiet. Ikke fullfører. Jeg tror det er noe med meg, men han sier nei til det. Sier at jeg er fin osv. Han er kåt og hard i førsten men så dabber det av. Før skjedde det når vi brukte kondom. Nå gjør vi ikke det. Men det skjer likevel. Han går ikke på noen medisiner. Og har akkurat bikket 30. Så er ikke gammel akkurat. Jeg orker ikke å ha sex mer i frykt for å oppleve dette. Det går på selvtilitten løs. Anonymous poster hash: 51397...9d0
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 5. september 2014 #2 Skrevet 5. september 2014 Sånt skjer! Kan komme av noe så enkelt som dårlig kondis. Kan det være tilfellet?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #3 Skrevet 5. september 2014 Her velger du jo en taktikk som er med på å øke sjansen for at mannen mister ereksjonen. Mannen har et problem, og DU takler det ikke pga din dårlige selvtillit. Når du ikke vil ha sex med mannen pga dette så forteller du ham at du ikke vil ha sex med ham hvis han ikke fungerer 100 %. Ikke noe risikerer å ta fra mannen ereksjon mer enn en slik holdning! Min eks kunne av og til oppleve dette hvis jeg ble for våt, da ble friksjonen mindre i skjeden. Var han ekstremt sliten kunne det også skje. Første problem løses enkelt med en klut og tørke av litt underveis. Andre problem løstes ved enten å bare ta en pause, eller rett og slett ikke ha sex når han var så sliten. Og av en eller annen grunn skjedde det uten unntak på morgenen, og da var det eneste som hjalp å få i ham mat. Så ingen morgensex før frokost (dessverre ). Men vi valgte å le av dette, det var da på ingen måte min feil, og heller ikke hans feil! Er det noe en mann IKKE ønsker så er det jo å miste ereksjonen. Så vi lo og ufarliggjorde det og laget ikke noe stort problem av det. Siden dette skjedde også når dere brukte kondom, så var det nok ikke kondomen som var årsaken tidligere. Send ham til legen, dette er trolig noe han kan få hjelp med. Ellers er dette et kjent (om enn ikke mye snakket om) problem for en del syklister. Presset av sykkelsetet mot mannens underliv kan gi press på nerver som påvirker ereksjonen. I så fall er det bare å bytte sete eller bytte teknikk, og ev. få behandling for stram muskulatur i lyske/hofteområde. Men når DU ikke orker ha sex lenger, da er du med på å øke mannens problem, så her må også DU jobbe med deg selv! Husker du første gang dette skjedde? Husker du din egen reaksjon den gang, eller de første gangene? Hvis du fra de(n) første gangen(e) viste at du hadde problemer med hans ereksjonssvikt, da kan du ha vært med på å gjøre dette til et fast problem for ham. Du viser ham at du ikke er fornøyd, at du synes han svikter... og det er best måten å drepe en ereksjon hos en mann. Anonymous poster hash: 55916...c9c
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #4 Skrevet 5. september 2014 Jeg tenker som anonym over her at din reaksjon ødelegger for mannens ereksjon, at du ikke vil ha sex med han fordi han mister ereksjonen må jo gi han en sinnsyk prestasjonsangst og da virker ihvertfall ikke junior. Jeg har opplevd en eneste gang at mannen mistet futten og det var da jeg fortalte når jeg hadde eggløsning og at han måtte prestere i dag, da fikk han helt prestasjonsangst. Neste måned sa jeg ingenting om eggløsning nei, bare forførte han på de rette dagene, og vips satt spiren Anonymous poster hash: 7c617...caf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå