Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 Jeg blir så oppgitt.Er så mange som søker jobber med skjult nummer. Og hvis det ikke er skjult, så har de gjerne reservert seg mot nummeropplysning.. Det frister veldig lite å ringe tilbake uten å vite hvem man ringer til!Og når man har reservert seg mot nummeropplysning, så lyser det en stor varsellampe hos meg. "Kriminell eller i rusmiljø" Også klarer jo ingen å legge igjen en beskjed heller. Når man ringer med skjulte nummere, bør man i det minste greie å legge igjen en beskjed å fortelle hvem man er, og hva man vil. !!! Måtte bare få ut litt frustrasjon Anonymous poster hash: e9520...4f2
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #2 Skrevet 5. september 2014 Må være enkelt å være så sneversynt at man tror kriminelle og rusmisbrukere er de eneste som vil reservere seg... Anonymous poster hash: 25b7f...cca
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #3 Skrevet 5. september 2014 Dette skjønte jeg ikke. Har noen søkt jobb hos deg har de vel oppgitt telefonnummeret sitt i søknaden? Å ikke ønske å være søkbar på nett er vel ikke ensbetydende med å være i et kriminelt miljø? Jeg kjenner mange leger, ansatte i NAV og barnevern, elektrikere, for å nevne noen, som ikke har offentlig nummer fordi man ønsker 100% fri når man går hjem fra jobb... Anonymous poster hash: 9df1e...8c6
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #4 Skrevet 5. september 2014 Haha. Jeg klarte ikke helt henge med men tenker, jobbe for deg er en risiko. Anonymous poster hash: f7337...216
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #5 Skrevet 5. september 2014 Jeg har hemmelig nummer og er ikke søkbar. Men er da langt ifra kriminell av den grunn. Ansatt på sykehus og ønsker å være anonym. Syns ikke noe om at hvem som helst kan søke opp nummeret mitt. Anonymous poster hash: 7c812...809
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #6 Skrevet 5. september 2014 Jeg mener ikke at alle som har reservert seg er kriminelle, hehe. Ordla meg litt feil der.Jeg jobber i bemmaningsbyrå, og rekrutterer til enkle lagerjobber, så det er som regel unge menn som ringer.Telefonen ringer jo rimelig ofte når det annonser ute, men det er så utrolig mange som ringer med skjult nummer, eller som har reservert seg. De som ringer med direkte skjult nummer uten å legge igjen en beskjed er jo ikke helt kloke, for da er det jo umulig å ringe tilbake uansett. Og jeg får ikke et godt førsteinntrykk når noen har reservert seg..Vet godt at det ikke er leger eller nav-ansatte som ringer, men unge arbeidsledige menn. De fleste jeg har vært borti som har reservert seg mot nummeropplysning, gjør det av en grunn, og den grunnen er ofte at de driver med noe lugubert, gjerne rus. Det ser veldig mye bedre ut når et navn og en adresse dukker opp når man søker nummeret! Anonymous poster hash: e9520...4f2
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #7 Skrevet 5. september 2014 Haha. Jeg klarte ikke helt henge med men tenker, jobbe for deg er en risiko. Anonymous poster hash: f7337...216 Jeg ser nå at hovedinnlegget ble litt rart, men jeg blir så irritert på alle de loppene som ringer med skjult nummer! Når man søker jobb, må man jo være litt seriøs. Ringer man med "Skjult nummer ringer", så begynner man jo virkelig å lure på hvorfor... Og hvis jeg tar tlf når skjult nummer ringer, får nav osv, så søker jeg opp cv der nummeret står, da er det som regel også reservert... Hvis man har resertvert nummer, og i tillegg må ringe med skjult id, så er det noe som skurrer for meg Anonymous poster hash: e9520...4f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå