Gå til innhold

Jeg er skikkelig redd og engstelig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser mange her i dag s skriver om å ha flere barn, vel jeg venter nå nr 2 om et par mnd og har en treåring fra før. Han er snill, men utrolig avhengig av oss (særlig av meg) og ganske bestemt og temperamentsfull. Ser for meg et mareritt av et sjalusidrama og mye styr på natta. Han er utrolig var på lyder og våkner lett og ofte. Og en nyfødt i tillegg... Altså, jeg er super redd!!!!!

Noen gode erfaringer og trøstende ord, anyone?...

Anonymous poster hash: db9e8...3f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i samme situasjon som deg så lurer på det samme;) Har dere forberedt han godt på at han skal få et søsken? Gleder han seg?

Anonymous poster hash: b1d4d...b55

Skrevet

Tenkte du ikke på det før du ble gravid, eller var det e uhell? ;)

Sørg for at hans rom er lengst unna babyens rom.

Anonymous poster hash: 299c3...fcd

Skrevet

Søster er fire og hun er en fantastisk storesøster. Ble voksen over natta. Trenger ikke hjelpe, jeg er STORESØSTER. Og den omsorgen hun har er skikkelig rørende.

Helt ukomplisert her.

Anonymous poster hash: 865b3...7e0

Skrevet

Ingen fler erfaringer til meg??

Anonymous poster hash: db9e8...3f0

Skrevet

Røsk litt i deg selv og gå inn for å oppdra nr. 1. Ikke tillat tull og vas, høres jo ut som hn styrer skuta hos dere..

Anonymous poster hash: ab8a4...0fe

Skrevet

Beste tipset er å bruke all tid på storebror når babyen sover, samt å inkludere han i alt stell av baby.

Det er 3 år mellom mine og det har gått som en drøm! Har vært alene med begge hele veien også. Lykke til!! Går så fint atte!

Skrevet

Pass på å se storebror hele tiden når den nye babyen kommer. Storebrorgaver er mye viktigere enn gaver til den nyfødte, les høyt for ham mens du ammer, beklag deg litt til ham om hvor mye babyen hyler, ros ham for alt han gjør osv.

Anonymous poster hash: 6f95b...0ce

Skrevet

Vi har delt oss sånn at far har alt fokuser på 3 åringen. Merker her at babyen krever så mye at jeg føler jeg har alt for lite tid til 3 åringen.

Anonymous poster hash: 42d37...914

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...