Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 Jeg har tre barn på 4, 5 og 10 mnd. Jobber bare 60%, men jobber nattestilling da. Alt jeg har lyst til å gjøre er å sove. Orker ikke å være sammen med andre, utenom familien. Tidligere ville jeg ut å treffe folk hele tiden. Sliter med hodepine pga at jeg føler meg så trett og sliten. Sover ca 7 timer per natt, så det er vel nok? Noen ganger avbrutt av at en unge våkner eller noe, men det er da menneskelig. Tidligere kunne jeg gjøre husarbeid fra morgen til kveld, nå orker jeg ingenting. Vi sliter økonomisk, er det dette som kan være roten til at jeg er så sliten? Føler bare jeg trenger en time out for meg selv. Anonymous poster hash: 9cbdd...fe9
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #2 Skrevet 5. september 2014 Høres ikke normalt ut. Har du vært å sjekket deg hos legen i forhold til vitaminer som feks jern og b12? Anonymous poster hash: 28fc3...c15
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #3 Skrevet 5. september 2014 Tok blodprøver idag, men har tatt for noen mnd siden og da var jeg bare litt lav i jern. Noen tipset meg om kyssesyken, men tok ikke prøve for det idag siden det bare var blodprøver uten legetime. Anonymous poster hash: 9cbdd...fe9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå