Gå til innhold

Feilmerka størrelse.. Rettigheter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte for en uke siden ny tur/fjellbukse til sønnen vår. I dag har han og pappa'n vært på tur og brukt den nye buksa. Ser da de kommer hjem at buksa virker "snau". Jeg kjøpte den litt stor så den skulle passe til våren igjen også. Blir begrensa bruk nå i høst.

Sønnen vår var to år tidlig på sommeren og jeg kjøpte størrelse 3/4 år for å ha litt å vokse i:-) Da jeg ser på lappene så står det 3/4 på merkelappen og 1/2 år inni buksa.

Må vi ta dette på vår kappe? Kan vel ikke akkurat bytte for nå er den jo brukt en dag og merkelappene tatt av. Kan vi kreve å få en i riktig størrelse veldig billig? Vil jo ikke være urimelig heller, men fy så irriterende. Var ei rimelig dyr bukse også:-(

Anonymous poster hash: 58c51...ec7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har kvitteringen.

Skrevet

Ta med kvitteringa til butikken, sammen med buksa og lappen som hang på. Burde ikke være et problem. Der jeg jobber hadde vi bytta uten å heve ett øyenbryn.

Anonymous poster hash: 74ede...b8f

Skrevet

Dere tok på, og brukte buksa, så da synes jeg at dere må ta det på egen kappe.

Skrevet

Ta med kvitteringa til butikken, sammen med buksa og lappen som hang på. Burde ikke være et problem. Der jeg jobber hadde vi bytta uten å heve ett øyenbryn.

Selv om han har brukt den en dag? Synes ikke at den er brukt, men er jo det:-(

Skrevet

Ta med kvittering å spør om å bytte. Forklar saken på en ordentlig måte. Du burde jo få bytte...

Skrevet

Selv om han har brukt den en dag? Synes ikke at den er brukt, men er jo det:-(

Der jeg jobber hadde du fått bytta. Vi har til og med bytta en vare for en mor som påstod hun nesten akkurat hadde kjøpt plaget også hadde det revna. Vi visste jo at det var en eldre modell i tillegg til at plaget var utvaska. Vi tilbød et nytt plagg og barnet prøvde det. Visste seg også at barnet hadde vokst en størrelse siden plagget ble kjøpt. Damen ble flau da hun så fargeforskjellen på den gamle og nye varen og at barnet da også hadde vokst en del. Men bare smilte og ga henne ny vare. Det skal sies at vi er veldig greie når det kommer til bytting. Sjefen vil ikke ha misfornøyde kunder.

Skrevet

Ja, vi får ta den med på butikken å høre pent. Skikkelig ergerlig😞 Kan bruke den nå, men for liten til våren.

Skrevet

du har ikke krav på noe... kommer helt ann på hvilke retningslinjer den butikken har. Hos oss ville du ikke kommet langt.. så lenge merkelappen er vekk, og dere har brukt plagget, hadde du, dessverre, blitt møtt av et nei hos oss.

Anonymous poster hash: 60330...560

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...