Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 Litt fortvilet for tiden. Er alene med ett barn da barnefar jobber borte. Jeg jobber turnus, og har ikke mulighet for dag-jobb her jeg bor med min utdanning.Så valget mitt er å ta det jeg får av jobb. Dvs nattevakter osv..Vi har gjort det sånn at jeg og barnet mitt sover hos mine foreldre når jeg har vakt eller må på nattejobb.Går greit, er på jobb mens gutten sover å min mor å far passer på. Kjører til og leverer selv på skolen. Følger han opp med aktiviter, skole,lek, venner osv.Sover selv når han er på skolen. Så han merker egentlig ikke noe til at jeg jobber mye.Mine foreldre er unge og spreke, begge omsorgsarbeider og i jobb, og hjelper meg mer enn gjerne.Nå har vi funnet ut at vi skal selge huset vi eier og flytte til der barnefar jobber. Og da må jeg jobbe enda mer for å få bort noe gjeld. Bør jeg ha dårlig samvittighet for at jeg må jobbe så mye?? Har egentlig ikke noe valg, vist vi skal få solgt og jeg videreutdannet meg. Sånn at vi alle 3 skal kunne bo som en familie igjen. Anonymous poster hash: d4fb4...394
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #2 Skrevet 5. september 2014 stakkars deg da Anonymous poster hash: a4fb5...f11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå