Gå til innhold

Hva gjør dere med kjipe dåpsgaver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

U/t

Anonymous poster hash: bcd42...6a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom set ikke er knuselig, så får de ha de på rommet sitt. Typ min første tann og hårlokk bokser o.l

Skrevet

Takker pent og tenker at selv jeg ikke liker det så kan det hende at dåpsbarnet! som faktisk fikk gaven kommer til å like det når han/hun blir stor.

Skrevet

Vi tar vare på alt de får. Tar i bruk det som kan brukes mens de er små og lagrer resten. Enten synlig fremme dersom vi ikke er redd det skal ødelegges, eller i skuffer og skap dersom det er ting som ikke har daglig bruksverdi eller egner seg som pynt i en hylle. Det er gaver til barna, og jeg ser ikke at jeg står i posisjon til å skulle "gjøre" noe med det de får av andre, annet enn å oppbevare det. Det er ikke mine ting, jeg trenger ikke å ha noen mening om det er kjipt eller ikke. Hva regner du som kjipe dåpsgaver?

Skrevet

Jeg setter pris på alle gavene, har generelt høy terskel for å bytte ting folk har lagt omtanke i. Men elsker generelt dåpsting, sølvkoppene settes frem til pynt, sølvskjeiene spises med og albumene får bilder fra dåpen. Hva anser du som kjipe gaver?

Skrevet

Gir det tilbake til giver, haha:-) ikke døp ungen - da slipper du kjipe dåpsgaver!

Anonymous poster hash: 399a1...2d4

Skrevet

Utakknemlig du er.

Anonymous poster hash: 3b625...0ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...