Høstduft Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 Har kjøpt en brukt molo vinterdress og trenger å impregnere den. Men hvordan gjør dere det? Hvilket middel brukes?
Mamma_til_2 Skrevet 5. september 2014 #3 Skrevet 5. september 2014 Du får kjøpt impregnering som du skal bruke vaskemaskinen eller du kan bruke en av sprayene, hør med butikk, jeg pleier og kjøpe slikt på g sport.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #4 Skrevet 5. september 2014 Jeg syns Nikwax Tx Direct Wash in fungerer godt som ompregnering. http://www.nikwax.com/en-gb/products/productdetail.php?productid=3&itemid=-1&fabricid=-1 Den bruker du i vaskemaskinen. Vasker dressen på vanlig måte(med egnet vaskemiddel, Milo e.l, ikke Omo el Blenda). Så kjører du et nytt vaskeprogram med impregneringen i. Fås kjøpt i de fleste sportsbutikker. Anonymous poster hash: ef669...508
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå