Gå til innhold

Hvordan impregnere vinterdressen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt en brukt molo vinterdress og trenger å impregnere den. Men hvordan gjør dere det? Hvilket middel brukes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får kjøpt impregnering som du skal bruke vaskemaskinen eller du kan bruke en av sprayene, hør med butikk, jeg pleier og kjøpe slikt på g sport.

Skrevet

Jeg syns Nikwax Tx Direct Wash in fungerer godt som ompregnering. http://www.nikwax.com/en-gb/products/productdetail.php?productid=3&itemid=-1&fabricid=-1

Den bruker du i vaskemaskinen. Vasker dressen på vanlig måte(med egnet vaskemiddel, Milo e.l, ikke Omo el Blenda). Så kjører du et nytt vaskeprogram med impregneringen i.

 

Fås kjøpt i de fleste sportsbutikker.



Anonymous poster hash: ef669...508

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...