Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 At ingen klær passer lenger. Heller ikke BH er. Puppene har jo også krympet. Så for første gang på mange år føler jeg meg mer vel uten klær enn med. Luksusproblem ja men drittproblem når man skal noe. Dagens sukk her Anonymous poster hash: 1d8d4...a98
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #2 Skrevet 5. september 2014 Da synes jeg du skal koste på deg ordentlig bra undertøy! Jeg kan gå i en fille ellers bare jeg har ordentlig undertøy som sitter slik det skal gjøre. Jeg har problemer med å finne riktig bh'er fordi jeg har en størrelse som ikke selges overalt, så jeg må i spesialbutikk for å finne god kvalitet som også sitter riktig. Gikk med feil bh-størrelse til jeg var 29, fikk et nytt liv etter at jeg endelig fant en butikk som førte riktig størrelser for meg Det koster en god del, men likevel så er det verdt det siden bh'ene gjerne holder seg like fine i passform og farge i flere år. Det opplever jeg ikke i vanlige butikker eller hos Change. Gikk i så mange år uten riktig undertøy, så vet hvordan det føles! Om du har dårlig råd så spar. Står jeg i valget mellom å kjøpe meg noe nytt av vanlige klær fordi jeg ikke har noe som passer ordentlig til en anledning, eller kjøpe nytt undertøy og heller gå med klær som jeg ikke føler meg 100 % vel med, da velger jeg faktisk undertøy. Det å ha en god bh som passer og gjør puppene fine gjør mer for selvtilliten min enn om jeg går i et nytt plagg og gammel bh. Bra jobba med vektnedgangen! Deilig å føle seg vel uten klær igjen! Anonymous poster hash: b43e7...5cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå