bIomstre Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 F-reidige vesla som vil gå alene til skolen R-ause tenåringen som passer på å inkludere alle E-ngasjerte mannen som sørger for riktige fotballsko D-ører som åpnes akkurat når en annen smalt igjen A-dvokaten som passer på at rett skal være rett N-ye muligheter (og utfordringer)! Fin fredag!
amandine Skrevet 5. september 2014 #2 Skrevet 5. september 2014 Jeg bare liker din, jeg, Blomstre. Orker ikke annet i dag. Men det er ok!
Iiiiik Skrevet 5. september 2014 #3 Skrevet 5. september 2014 Ny jobb, Blomstre? Elsk: sol fint sommerskjørt fått gjort masse på jobb glade fjortisen som hadde en super fotballkamp i går og strålte fortsatt i morges andreklassingen som skal lage påmeldingsvideo til "Labyrint" Hat: dumme voksne som synes småjenter trenger fjolleri trøtt trøtt trøtt trøtt støtt
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. september 2014 #4 Skrevet 5. september 2014 Elsk: Det er helg. Tivoli med ungene på søndag. Jobb igjen på mandag. Hat: Kroppen som ikke er på lag med meg. Trøtt trøtt trøtt. Gått opp 2 kilo av å ikke orke noenting de siste ukene.
ms.Pond Skrevet 5. september 2014 #5 Skrevet 5. september 2014 Elsk: Det er finvær ute Guttungen har hatt uteuke i barnehagen og storkoser seg Mannen og jeg har det eksepsjonelt godt sammen for tiden Lillingen i magen sparker og koser seg Liten skogtur i morgen for å gjerde inn lavvoen (sånn at ikke kuene tar seg til rette og flytter inn) Hat: Fortsatt sykemeldt og elendig form Vært på oppfølgingsmøte med jobben i dag og ble så sliten at jeg måtte legge meg da jeg kom hjem Huset ser bombet ut og jeg ligger på sofaen og orker ingenting Må leve opptil en måned uten penger pga en feil med sykemeldingspapirene hos nav
Gjest Helle_Høygir Skrevet 5. september 2014 #6 Skrevet 5. september 2014 Elsk: Det er helg Nytt besøk til dovregubben vår Forkjølelseståka begynner å lette litt Hat: Noe murring som ikke er vondt, ikke iser og som bare irriterer meg - jeg har veldig veldig tannlegeskrekk og kan tenke på meg pine.. Har time om ei uke, men er livredd for at det skal bli noe mer
mamman til to gutter Skrevet 5. september 2014 #7 Skrevet 5. september 2014 Elsk: Endelig fått gjort de tingene som haster på jobben som har måttet bli utsatt pga andre ting som haster enda mer Minste sover godt hos bestemor Eldste sover godt hjemme og lader opp til fotballcup i morgen Hat: Skal jobbe i morgen
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. september 2014 #8 Skrevet 5. september 2014 Elsk? Jeg tror jeg har funnet kjernen til storesøsters konstante frustrasjon. Helg Hat Bilen må på verksted på mandag, vet ikke når jeg får den igjen, for de finner ikke problemet. De melder masse regn i morgen og vi skal på fotballcup. Cupen er kjempetidlig. Barna skal sove hos tante i morgen. Om jeg rekker hjem igjen til kvelden/natten må jeg sove heeelt alene. Så kjekt å lese om fredagselsken din blomstre :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå