Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 Jeg har gått ned 35 kg, men nå sliter jeg med at huden på magen henger som en sekk. Er det noe håp for at huden trekker seg sammen eller må jeg under kniven? Anonymous poster hash: c945f...b4e
mimlen Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Smør deg inn med fuktighetskrem og prøv og trene. Ting kan stramme seg opp litt. Se det an litt før du vurderer operasjon:)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 Kommer an på alder også. Er du over 30 er det mindre som går inn. Du må også se realistisk på det Anonymous poster hash: 4e0ec...89f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå