Gå til innhold

Våkner hver natt i et hav av svette

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver eneste natt våkner jeg og er søkkvåt av svette. Må snu pute og dyne og skifte på senga hver dag. Dette begynner å bli fryktelig slitsomt. Det er de månedene at det har blitt så ille som dette. Jeg er ikke plaget med svetting ellers, og er heller en person som fryser lett. Har det kjølig på soverommet så det er ikke årsaken til at jeg svetter. Noen som har vært i samme situasjon som meg? Begynner å bli ganske fortvilende dette....

Er 32år.

Anonymous poster hash: 801fd...24d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nattesvette er som oftes ufarlig, og så lenge du er i fin form ellers så er det ikke tegn til bekymring vil jeg tro! Men kanskje greit å ta det opp med legen din neste gang du skal dit da det også kan være tegn på sykdom, ja til og med overgangsalderen!

Anonymous poster hash: cb353...e88

Skrevet

Nattesvette er som oftes ufarlig, og så lenge du er i fin form ellers så er det ikke tegn til bekymring vil jeg tro! Men kanskje greit å ta det opp med legen din neste gang du skal dit da det også kan være tegn på sykdom, ja til og med overgangsalderen!Anonymous poster hash: cb353...e88

Overgangsalderen i en alder av 32 år?

Anonymous poster hash: 801fd...24d

Skrevet

Dersom det ikke er noen spesiell grunn til at du skulle ha hormonelle svingninger (f.eks. Nylig født barn) eller det skyldes sommervarmen, bør du ta deg en tur til legen :-)

Noen er plaget med nattesvette, men hos deg har det jo tydeligvis vært en endring.

Det kan skyldes mange ting. F.eks hormonforstyrrelser, stoffskifteforstyrrelser, alvorlig sykdom eller mye annet.

Anonymous poster hash: 3822a...248

Skrevet

Overgangsalder kan komme så tidlig ja. Men ta en tur til legen. Det er som oftest uskyldig, men er det av typen "kan vri sengetøyet" er det grunn til å ta det opp.

Anonymous poster hash: 01e72...687
Skrevet

Jeg kunne svette slik som du beskriver tidligere. Akupunktur fjernet det helt hos meg! :D

Nesten ikke svetting allerede etter første behandling! :)

Akupunktøren forklarte teorien bak, og det hun fortalte stemte helt på meg.

Anonymous poster hash: 472ba...80b
Skrevet

sjekk om du har borrelia

Anonymous poster hash: b767f...f96
Skrevet

Det kan faktisk være overgangsalder selv om du bare er 32 år. Men mest sannsynlig er det vel noe annet. Bestill deg en time hos legen!!

Anonymous poster hash: 0b0b3...5b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...