Gå til innhold

Jeg elsker fredager 👍

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det bare 8 timer så er det helg. Yay

Anonymous poster hash: ef734...801

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yay :)

Anonymous poster hash: 4f0c4...711
Skrevet

Elsker lørdager og søndager jeg.

To hele dager med fri :D

Skrevet

Samme her. Går av nattevakt om 20 minutt, og da er det rett å handle inn til helga:-) Vasket huset igår så etter litt soving kommer gutten fra skolen og vi har helt fri:-))))

God helg😁😉

Anonymous poster hash: 5f939...7a9

Skrevet

Yay

Anonymous poster hash: b4e8e...72d

Skrevet

Fredager er topp! Har tatt helgen alt her, 3 åringen er hjemme fra barnehagen og vi skal ta helgehandelen i dag, gå tur og kose oss. :D God fredag og helg, damer! :D

Anonymous poster hash: 141db...ddc
Skrevet

Ja, fredag! Og da kan det spises sjokolade! (etter tacoen er fortært, vel og merke!) Og cashewnøtter! og barna skal se på film, og vi voksne setter oss enten sammen med de, eller vi prater om uka som har gått og planer for helge som kommer :)

Vi gleder oss alle masse til fredag. Og hver mandag vi står opp er det bare tre dager igjen, på fjerde dagen vi står opp er det fredag!

Anonymous poster hash: 1f57b...c2d
Skrevet

Jeg skal jobbe i hele helga 😉 så her skal mann og barn kose seg. Får nyte fri på mandag jeg 😊

Skrevet

Fredag er den beste dagen:)

God helg alle sammen:)

Skrevet

herlig med fredag! rolig på jobb.. handler alltid inn for uka på torsdag + vasker litt torsdag kveld. Så huset er rent og kjøleskapet fullt. Vi spiser pizza og ser på film og har helst så få planer som mulig! Og det beste av alt.. ingen matpakke å smøre, sekker å pakke, klær å finne frem til neste dag.. :)

Anonymous poster hash: d84a3...ad6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...