Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 Jeg og eks har hus sammen med felles lån. Han har i ettertid fått sin morsarv og fått en erstatning. Han mener at han overtar min del av lånet og thats it... Og dele barna 50/50. Han vil sitte igjen med mye verdi selv etter fratrekk. Mest redd for barna, redd han ikke klarer. Bryr seg ikke nevneverdig nå. Han har hjerteproblemer, og er alkoholliker drikker nå med måte. What to do? Anonymous poster hash: bb574...184
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #2 Skrevet 5. september 2014 Han må kjøpe deg ut. Dere må på megling om barna på familievernkontoret, 50/50 fungerer kun om dere bor nært og samarbeider veldig bra. Hvis ungene er små er det idioti å si ja til noe slikt. Er han alkis i tillegg er det enda dummere. Anonymous poster hash: db655...943
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #3 Skrevet 5. september 2014 Ikke samarbeid. Megling når vi kun har bodd i hver vår del av tomannsbolig? Ikke vært samboere på årevis. Vil bo innen en mil fra hverandre. Anonymous poster hash: bb574...184
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #4 Skrevet 5. september 2014 Du burde jo forklart litt bedre i første innlegg, av det forsto jeg det som at dere skal skilles og flytte fra hverandre og at dere har felles bolig.. Anonymous poster hash: db655...943
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #5 Skrevet 5. september 2014 Du må først og fremst få en verditakst!!! Huset har vel økt med årene? Anonymous poster hash: 1492b...0cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå