Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Noen som har kjøpt markkur på ebay før.?? Anonymous poster hash: 252f0...660
Marriet Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Hadde jeg aldri gjort. Det er jo ikke sånn at du blir nekta resept om det er mark.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #3 Skrevet 5. september 2014 Hadde jeg ALDRI gjort! Gudene vet hvilke stoffer som finnes oppi der! Anonymous poster hash: 0fe52...c0c
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #4 Skrevet 5. september 2014 Vet du hvor mange fake ting som selges på ebay? Til og med billig sminke er piratkopier. Blir av og til helt satt ut av hvor naive nordmenn er. Du må ikke finne på å gjøre dette. Anonymous poster hash: 6b04c...190
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #5 Skrevet 5. september 2014 Har dere ikke apotek der du bor? Kan ikke tenke meg til en eneste grunn til å ta sjansen på å kjøpe det fra Ebay, du risikerer jo å få hva som helst og det gir man ikke til barne sine altså! Markkur er reseptfritt på apoteket, verdens enkleste ting å gå å kjøpe, og da vet du hva du får også, at det er ufarlig og faktisk virker. Anonymous poster hash: db213...3d4
Bustetroll Skrevet 5. september 2014 #6 Skrevet 5. september 2014 Tror ikke du får lov å kjøpe det uansett.. Jeg kjøpte canesten på ebay en gang. FIkk raskt mail om at apotekvarer ikke kan sendes utenlands
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #7 Skrevet 5. september 2014 Har dere ikke apotek der du bor? Kan ikke tenke meg til en eneste grunn til å ta sjansen på å kjøpe det fra Ebay, du risikerer jo å få hva som helst og det gir man ikke til barne sine altså! Markkur er reseptfritt på apoteket, verdens enkleste ting å gå å kjøpe, og da vet du hva du får også, at det er ufarlig og faktisk virker. Anonymous poster hash: db213...3d4 Markkur er ikke reseptfritt akkurat! Anonymous poster hash: 252f0...660
Elsker livet Skrevet 5. september 2014 #8 Skrevet 5. september 2014 Har dere ikke apotek der du bor? Kan ikke tenke meg til en eneste grunn til å ta sjansen på å kjøpe det fra Ebay, du risikerer jo å få hva som helst og det gir man ikke til barne sine altså! Markkur er reseptfritt på apoteket, verdens enkleste ting å gå å kjøpe, og da vet du hva du får også, at det er ufarlig og faktisk virker. Anonymous poster hash: db213...3d4 Markkur er ikke reseptfritt akkurat! Anonymous poster hash: 252f0...660 Jeg kjøpte markkur til mennesker reseptfritt på apoteket i fjor. Fint å ha en ladning til hele familien liggende slik at vi får begynt på kuren om noen plukker opp dritten. Jeg hadde ikke kjøpt på ebay pga. at det er egne regler for import av legemidler.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #9 Skrevet 5. september 2014 Var bare et spørsmål da folkens! Anonymous poster hash: 252f0...660
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #10 Skrevet 5. september 2014 Har dere ikke apotek der du bor? Kan ikke tenke meg til en eneste grunn til å ta sjansen på å kjøpe det fra Ebay, du risikerer jo å få hva som helst og det gir man ikke til barne sine altså! Markkur er reseptfritt på apoteket, verdens enkleste ting å gå å kjøpe, og da vet du hva du får også, at det er ufarlig og faktisk virker. Anonymous poster hash: db213...3d4 Markkur er ikke reseptfritt akkurat! Anonymous poster hash: 252f0...660 Fra Felleskatalogen om Vermox: Utlevering: Inntil 30 ml mikstur og 6 stk. tabletter er unntatt fra reseptplikt til behandling av småmark hos voksne og barn over 2 år. Anonymous poster hash: 19887...f46
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #11 Skrevet 5. september 2014 Har dere ikke apotek der du bor? Kan ikke tenke meg til en eneste grunn til å ta sjansen på å kjøpe det fra Ebay, du risikerer jo å få hva som helst og det gir man ikke til barne sine altså! Markkur er reseptfritt på apoteket, verdens enkleste ting å gå å kjøpe, og da vet du hva du får også, at det er ufarlig og faktisk virker. Anonymous poster hash: db213...3d4 Markkur er ikke reseptfritt akkurat! Anonymous poster hash: 252f0...660 Jeg kjøpte markkur til mennesker reseptfritt på apoteket i fjor. Fint å ha en ladning til hele familien liggende slik at vi får begynt på kuren om noen plukker opp dritten. Jeg hadde ikke kjøpt på ebay pga. at det er egne regler for import av legemidler. Mulig det er andre regler til mennesker ved kjøp av markkur. Jeg skal ha til 8 hester. Anonymous poster hash: 252f0...660
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #12 Skrevet 5. september 2014 Har dere ikke apotek der du bor? Kan ikke tenke meg til en eneste grunn til å ta sjansen på å kjøpe det fra Ebay, du risikerer jo å få hva som helst og det gir man ikke til barne sine altså! Markkur er reseptfritt på apoteket, verdens enkleste ting å gå å kjøpe, og da vet du hva du får også, at det er ufarlig og faktisk virker.Anonymous poster hash: db213...3d4 Markkur er ikke reseptfritt akkurat! Anonymous poster hash: 252f0...660 Jeg kjøpte markkur til mennesker reseptfritt på apoteket i fjor. Fint å ha en ladning til hele familien liggende slik at vi får begynt på kuren om noen plukker opp dritten. Jeg hadde ikke kjøpt på ebay pga. at det er egne regler for import av legemidler. Mulig det er andre regler til mennesker ved kjøp av markkur. Jeg skal ha til 8 hester. Anonymous poster hash: 252f0...660 Da kontakter du selvsagt veterinær! Anonymous poster hash: 0ef28...7d7
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #13 Skrevet 5. september 2014 Har dere ikke apotek der du bor? Kan ikke tenke meg til en eneste grunn til å ta sjansen på å kjøpe det fra Ebay, du risikerer jo å få hva som helst og det gir man ikke til barne sine altså! Markkur er reseptfritt på apoteket, verdens enkleste ting å gå å kjøpe, og da vet du hva du får også, at det er ufarlig og faktisk virker. Anonymous poster hash: db213...3d4 Markkur er ikke reseptfritt akkurat! Anonymous poster hash: 252f0...660 Jeg kjøpte markkur til mennesker reseptfritt på apoteket i fjor. Fint å ha en ladning til hele familien liggende slik at vi får begynt på kuren om noen plukker opp dritten. Jeg hadde ikke kjøpt på ebay pga. at det er egne regler for import av legemidler. Mulig det er andre regler til mennesker ved kjøp av markkur. Jeg skal ha til 8 hester. Anonymous poster hash: 252f0...660 Joa, men det blir jo en helt annen problemstilling, så hvorfor blande det inn i denne tråden? Anonymous poster hash: 19887...f46
Elsker livet Skrevet 5. september 2014 #14 Skrevet 5. september 2014 Har dere ikke apotek der du bor? Kan ikke tenke meg til en eneste grunn til å ta sjansen på å kjøpe det fra Ebay, du risikerer jo å få hva som helst og det gir man ikke til barne sine altså! Markkur er reseptfritt på apoteket, verdens enkleste ting å gå å kjøpe, og da vet du hva du får også, at det er ufarlig og faktisk virker. Anonymous poster hash: db213...3d4 Markkur er ikke reseptfritt akkurat! Anonymous poster hash: 252f0...660 Jeg kjøpte markkur til mennesker reseptfritt på apoteket i fjor. Fint å ha en ladning til hele familien liggende slik at vi får begynt på kuren om noen plukker opp dritten. Jeg hadde ikke kjøpt på ebay pga. at det er egne regler for import av legemidler. Mulig det er andre regler til mennesker ved kjøp av markkur. Jeg skal ha til 8 hester. Anonymous poster hash: 252f0...660 Det er nok det, har måttet ha resept til hunden.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #15 Skrevet 5. september 2014 Har dere ikke apotek der du bor? Kan ikke tenke meg til en eneste grunn til å ta sjansen på å kjøpe det fra Ebay, du risikerer jo å få hva som helst og det gir man ikke til barne sine altså! Markkur er reseptfritt på apoteket, verdens enkleste ting å gå å kjøpe, og da vet du hva du får også, at det er ufarlig og faktisk virker. Anonymous poster hash: db213...3d4 Markkur er ikke reseptfritt akkurat! Anonymous poster hash: 252f0...660 Jeg kjøpte markkur til mennesker reseptfritt på apoteket i fjor. Fint å ha en ladning til hele familien liggende slik at vi får begynt på kuren om noen plukker opp dritten. Jeg hadde ikke kjøpt på ebay pga. at det er egne regler for import av legemidler. Mulig det er andre regler til mennesker ved kjøp av markkur. Jeg skal ha til 8 hester. Anonymous poster hash: 252f0...660 Joa, men det blir jo en helt annen problemstilling, så hvorfor blande det inn i denne tråden? Anonymous poster hash: 19887...f46 Så ikke at du var HI også..... Men hvorfor ikke presisere at det var til dyr i hovedinnlegget? Anonymous poster hash: 19887...f46
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #16 Skrevet 5. september 2014 Det er vel ikke relevant. Spørsmålet mitt var om noen hadde kjøpt det via ebay, til dyr eller ei.... HI Anonymous poster hash: 252f0...660
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #17 Skrevet 5. september 2014 Vet du hvor mange fake ting som selges på ebay? Til og med billig sminke er piratkopier. Blir av og til helt satt ut av hvor naive nordmenn er. Du må ikke finne på å gjøre dette. Anonymous poster hash: 6b04c...190 Er ikke naiv, bare nysgjerrig! Anonymous poster hash: 252f0...660
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #18 Skrevet 5. september 2014 Det er vel ikke relevant.Spørsmålet mitt var om noen hadde kjøpt det via ebay, til dyr eller ei.... HI Anonymous poster hash: 252f0...660 Kjøper ikke medikamenter på Internett, verken til voksne, barn eller dyr. Ferdig snakka. Å gjøre det ville vært særdeles uansvarlig og jeg mener at å bare tenke tanken vitner om dårlig dømmekraft, men der har du meg. Anonymous poster hash: d886f...919
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå