Gå til innhold

Noen som har tatt P sprøyte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg regne med? Blødninger?

Anonymous poster hash: f8f28...b3b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk blødninger og voldsomme hunørsvingninger. Ble anbefalt å finne et annet prevensjonsmiddel av tidligere fastlege fordi p-sprøyte og benskjørhet hadde en sammenheng? Dette er sikkert forskjellig fra lege til lege, hva de sier og anbefaler. men jeg gikk over til p piller da. Fikk like jævlige humørsvingninger av det, og begynte på cerazette og da gikk det akkurat to mnd så hadde jeg baby i magen :P oi, se der fikk du min prevensjonshistorie med på kjøpet ;)

Skrevet

Jeg har gått på depo-provera et år nå pga edometriose. Så jeg har tatt den hver 6. uke i stedet for hver 3. måned som er vanlig da, men jeg har ikke hatt en blødning på et år. Menssmerter er helt borte. 

Det eneste kjipe er at jeg har gått opp 15 kg pga økt matlyst (og dårlig selvkontroll..), men det er helt ok med tanke på at p-sprøyta har gitt meg et helt nytt liv! :)

Anonymous poster hash: dec39...045
Skrevet

Jeg tok vel kanskje 2 stk. Noen sier at p-sprøyter er en "hestemedisin" som kan gjøre en varig steril etter mange års bruk.

Hos meg stoppet blødningene helt, og det tok nokså lang tid før de stabiliserte seg igjen.

Opplevde vektøkning.

Anonymous poster hash: 644c5...c3f
Skrevet

Er nærmest steril fra før, og ferdig med barn.

Fått ny partner, og får å være på den sikre siden..

Takker for svar.

HI 

Skrevet

Er nærmest steril fra før, og ferdig med barn.Fått ny partner, og får å være på den sikre siden..Takker for svar. HI  Anonymous poster hash: f8f28...b3b

Hvorfor ikke spiral?

Anonymous poster hash: 3e308...594

Skrevet

Brukte det i årevis, ingen mens(hurra) og ingen bivirkninger. Fått to barn etter at jeg sluttet med p-sprøyte.

Skrevet

Hørt så mye skrekk ang spiral...og virket enklere med sprøyta.

HI

Skrevet

Hørt så mye skrekk ang spiral...og virket enklere med sprøyta. HI Anonymous poster hash: f8f28...b3b

Okei, for meg var det motsatt. Kan virkelig anbefale spiral, men det er selvsagt individuelt hva som passer.

Anonymous poster hash: 3e308...594

Skrevet

Jeg mistet totalt sexlysten på den sprøyta. Tok 3 stk, så ga jeg opp. Hva var vitsen å gå på prevensjon når jeg ikke ville ha sex lengre ;)

Anonymous poster hash: 0d5be...f13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...