Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Om du måtte velge en ting med kvinnekroppen som gjør kvinner penere, hva er det? Små bryster, store bryster, lange bein, sprettrumpe etc? Jeg synes smal midje gjør susen for kvinner. Man kler da både lite, passe og endel vekt på kroppen. Smal midje gjør kroppen feminin. Interessant å høre hva andre mener Anonymous poster hash: f10fc...64d
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Spretten rumpe uten tvil. Det har jeg;) Anonymous poster hash: d04a2...51a
Bustetroll Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 Enig med smal midje. Og gjerne smale skuldre.. Brede skuldre er ikke pent på kvinner
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #4 Skrevet 4. september 2014 Jeg syns det er svært individuelt hva som er pent. Noen kler store runde former og andre kler rettere linjer. Anonymous poster hash: 71b64...f8b
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #5 Skrevet 4. september 2014 Jeg er svak for hår som ser mykt og blankt ut. Som om det er godt å ta på, om dere skjønner. Gjerne langt og bølgete. Og ansikt som er litt runde og feminine. Røde kinn. Synes ikke kantete markerte ansikt som en del magre kjendiser har er pent. Kropp har jeg egentlig ikke så mye meninger om. Liker jo heller gutter! Men kanskje jeg ikke synes kantete magre kropper og altfor lange bein er så pent heller. Anonymous poster hash: 9e6db...795
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #6 Skrevet 5. september 2014 Slank/smal midje, uten tvil. Det er ikke mulig å se fin og feminin ut uten slank midje, uansett hvor mange av de andre kvalitetene man har. Anonymous poster hash: df4db...193
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #7 Skrevet 5. september 2014 Enig med smal midje. Og gjerne smale skuldre.. Brede skuldre er ikke pent på kvinner Synes brede skuldre er kjempe fint så lenge man er slank og med slanke muskuløse armer :-) det som ikke er fint er skuldre som peker nedover. Anonymous poster hash: 76148...6cb
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #8 Skrevet 5. september 2014 Slank/smal midje, uten tvil. Det er ikke mulig å se fin og feminin ut uten slank midje, uansett hvor mange av de andre kvalitetene man har. Anonymous poster hash: df4db...193 Det er din mening, og ikke vitenskapelig begrunnet at det er umulig å være feminin hvis man ikke har smal midje. Personlig kan jeg finne damer uten smal midje like feminine som de med smal midje. Anonymous poster hash: 8435b...dd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå