Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Når du snoker på profilen til eksdama til typen og kommer borti "legg til venn" knappen.... Den følelsen... Anonymous poster hash: 068e5...380
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Hahaha, au da. Verre om det hadde vært eksen sin dame da.. been there, done that. Man kan heldigvis angre forespørselen da. Anonymous poster hash: 26bca...8fa
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 Det så innmari bra ut da eksen til kjæresten gjorde det med meg Hun hadde vel vært borti knappen, men jeg får jo opp varsel på Mail når noen legger meg til som venn... Så venneforespørselen var fjernet, men mailen var jo fortsatt der Anonymous poster hash: a874f...225
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #4 Skrevet 4. september 2014 Hahaha, au da. Verre om det hadde vært eksen sin dame da.. been there, done that. Man kan heldigvis angre forespørselen da. Anonymous poster hash: 26bca...8fa Men det er kjipt hvis de får varsel om venneforespørsel på mail. Da ser de at du har spurt om å være venner, for så å angre deg.....pinlig Anonymous poster hash: 58bab...955
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #5 Skrevet 4. september 2014 Totalt sett hender det vel en del pinlige ting på facebook. Mange knapper det er lett å komme borti. For eksempel er det pinlig å sende spillforespørsler til alle vennene ved en feil, når mange av disse hater spillforespørsler. Synes også politiske spørsmål kan være pinlige. For eksempel hvis det utvikler seg fronter når det gjelder Gaza-Israel-konflikten. Anonymous poster hash: d1481...e7c
Gjest Skrevet 4. september 2014 #6 Skrevet 4. september 2014 Haha skulle nesten tro det var meg du var bortpå. Fikk en forespørsel og borte vekk var kjerringa☺
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #7 Skrevet 4. september 2014 Svigerinna mi tror at jeg snoker på henne på Facebook via mannen min sin konto. Hun har visst vondt for å forstå at noen virkelig kan leve et fullverdig liv uten å være like mye på Face`rn som henne. Jeg vet så lite om Facebook at jeg hverken vet hvordan man snoker eller trykker på venneknapper, så hun bommer totalt. Anonymous poster hash: f98f5...404
LittLykkelig Skrevet 5. september 2014 #8 Skrevet 5. september 2014 .. Eller når du glemmer at det er en gruppesamtale og skriver noe som bare var ment for den enes øyne 😄
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #9 Skrevet 5. september 2014 Jeg klarte ved en feil å inviterer alle mine venner og deres venner igjen, på middag. Det tok et par dager før jeg oppdaget tabben. Anonymous poster hash: 0dbbc...d07
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #10 Skrevet 5. september 2014 En tidligere bekjent av meg døde, jeg var inn på FB profilen til mannen hennes som hadde åpen profil. Han hadde lagt ut bilde og skrevet kjærlighetserklæring og sorg og alt som hører med. Med et lite tastetrykk hadde jeg delt hele greia på min side. Ikke meningen Anonymous poster hash: d3adf...856
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå