Gå til innhold

Jeg har en ettåring som er utrolig ukonsentrert

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hyper, i tillegg til at han har kort lunte. Er det store sjangser for adhd f.eks eller kan det være helt tilfeldig?

Bekymrer meg endel for dette...

Anonymous poster hash: 76110...c39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ettåringer er ukonsentrerte! Ikke vanlig at ettåringer sitter rolig og konsentrerer seg. 

Anonymous poster hash: 7c8e6...51e
Skrevet

Har aldri møtt en rolig og konsentrert ettåring..

Anonymous poster hash: 1377f...181
Skrevet

Har aldri møtt en rolig og konsentrert ettåring..

Anonymous poster hash: 1377f...181

:fnise:

Anonymous poster hash: a5685...4c8

Skrevet

Nei, men jeg mener skikkelig ukonsentrert, som i at han ikke kan kikke på meg hvis jeg f.eks sier noe i mer enn 2 sek. Altså samspillet blir dårlig av det.

Fordi han er "all over"!

Skrevet

Høres ut som en normal 1åring...

Anonymous poster hash: 87c24...3d9
Skrevet

Aner ikke hva som er normalt, men har fått med oss at vi hadde en som var unormal. Hun kunne konsentrere seg i svært lang tid av gangen da hun var ett år. F.eks. sitte et par timer på fanget med bok og høytlesning eller sangbok. Bladde opp de sangene hun ville høre osv.

Anonymous poster hash: ab435...ee8
Skrevet

Høres kjent ut :) min får små raserianfall (nesten så det damper ut øra hans).. Vil aldri sitte i ro å lese bok, kose eller leke..

Og alt er "nei, nei , nei"... Og sier han først "ja", så skal jeg love deg han tulla og at det innen få sekunder kommer et "neeeei" etterfulgt av fornøyd latter ;)

Skrevet

Alle 1 åringene mine har vært turbo ved den aldern, så tror din er normal :D

Skrevet

og hyper, i tillegg til at han har kort lunte. Er det store sjangser for adhd f.eks eller kan det være helt tilfeldig?

Bekymrer meg endel for dette...

Jeg måtte nesten le da jeg så overskriften :P ALLE ettåringer er hypre og har kort lunte. Når det er sagt er det litt trist om du har begynt å sykeliggjøre barnet for noe som er normalt... Sliter du psykisk til vanlig? Mener det ikke frekt altså, bare lurer på om det kan ligge noe annet til grunn for at du tenker det?

Anonymous poster hash: e9daa...f3e

Skrevet

Haha, ad/hd er det IKKE, høres ut som en helt normal ettåring.

Du hadde nok bare andre forventninger, ungen er normal.

Anonymous poster hash: e0643...bf3

Skrevet

Han kan lett endre seg, de kan være hyper og ukonsentret lenge, i f.eks 1-2 år og så blir de kjempe rolig og normal :)

Anonymous poster hash: d7ef3...4cd

Skrevet

Hva er det du forventer av barnet ditt? Trist at du prøver å sykeliggjøre noe som er normal oppførsel av en ettåring.

Anonymous poster hash: 2a41d...85f
Skrevet

Hørtes ut som en heeeelt vanlig 1 åring ;) Da min var så liten var det jaggu ikke snakk om å holde en tanke lengre enn 2 sek, he he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...