Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Tror vi har fått lus! Det KLØR! ser barnet klør og nå ser jeg mannen klør. Har sjekket med fingrene bare da jeg ikke husker hvor jeg gjorde av lusekammen når jeg sjekka sist. Jeg ser verken egg eller lus på barna, men det er vel ikke lett å se uten kam? Jeg haaaater de krypa der.. aldri hatt det før.. så hva gjør jeg nå? Anonymous poster hash: fe862...b2d
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Lusekiddel og lusekam. Når det hr gått så langt at det klør, har dere hatt det en stund. Skal ikke alt sengetøy osv fryses også? Anonymous poster hash: 48c7f...1c1
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 Æsj! Mener du det? Kryr det av små ekkle dyr i hodet mitt nå da? Jeg klør meg seriøst ihjel.. sånn plutselig. Må vi være hjemme fra bh og jobb i morgen? Hi Anonymous poster hash: fe862...b2d
Honningmelon Skrevet 4. september 2014 #4 Skrevet 4. september 2014 Sengetøy trenger ikke fryses. Et holder å vaske det på 60 grader. Og helst i tørketrommel etterpå. Andre ting kan man legge vekk i to døgn. Da dør lusa uansett. Det
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #5 Skrevet 4. september 2014 Ingen av dere trenger å holde dere hjemme før du vet det er lus. Kan være andre årsaker til kløen også. Tørr hodebunn osv. Jeg har hatt lus i hus to ganger, og da har jeg lett sett eggene. Men lurt å få sjekket over grundig med lusekam så fort som mulig da. Anonymous poster hash: c2593...398
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #6 Skrevet 4. september 2014 Ikke sikkert dere har lus da, her klør vi hele gjengen bare vi hører snakk om det. Begynte faktisk å klø nå når jeg leste innlegget ditt. Anonymous poster hash: 7b741...724
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå